> 1 - Nedetiden imellem skiftet der kan blive på uger
Sandsynligvis
> 2 - Hurlumhejet ved leveringen - jeg husker stadi
> tiscali-forløbet, og CC har idag midlertidigt afvist min
> bestilling pga. manglene telefon - ja flot, det var jo derfor jeg
> bestilte hos jer...
Jeg fik også afslag på min første bestilling, men servicemedarbejderen
(YEP, dem har CC nogle stykker af), sagde ligeud at TDC ofte
"fucker" op i deres vurdering af den ledige kobber, så hvis jeg ikke
havde noget imod det, ville han gerne sende bestillingen igen.
Denne gang var der ingen problemer,- jeg kunne få CC ADSL u/tlf.
> 3 - Jeg underkrev en erklæring dengang da der kun er 1 kobberpar
> til min lejlighed - det giver sikkert problemer...
? Erklæring ? Bor du hos en privat udlejer, der selv bor i
ejendommen ?
> Nogen der bruger deres linje proffessionelt der kan anbefale
> webspeed? Svartider? Seriøsitet i supporten? Nedetider?
Svartiderne er stort set de samme som jeg har oplevet hos TDC, Tiscali
og nu her hos CC. Nedetider har jeg kun oplevet 1 stk. af, men den
varede
sq også 4 uger ! (problem på centralen).
Supporten er seriøs, og det er _relativt_ let at komme igennem
Spang