Anti-spam service hos Tele2/get2net
Fra : Michael Jack

Dato : 11-01-04 15:15

Hej

Har Tele2/get2net nogen form for anti-spam service til deres dial-up
kunder? Har surfet rundet på deres site uden at kunne finde noget.

Mine forældre bruger get2net via moden, og de er efterhånden lidt
trætte af at hente spam for egne penge.

mij

--
Med venlig hilsen/Kind regards
Michael Jack, Copenhagen, Denmark

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-01-04 15:37

"Michael Jack" <michjack@spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
> kunder? Har surfet rundet på deres site uden at kunne finde noget.
>
> Mine forældre bruger get2net via moden, og de er efterhånden lidt

Så se at få oprettet en anden email end get2net... get2net har altid være
meget overfølsom for spam... ligemeget hvordan og hvorledes man beskytter
sig mod spam. kommer der altid noget lort i postkassen.. Kender en der vel
nok henter 200 spammails på get2net email´en.... Tiscali´s email fungere ret
godt, der kommer i hvertfald ikke noget spam, med mindre man ikke har
beskyttet sig.

Men svaret på dit spørgsmål må være nej, det har de ikke.