grafikort kan ikke køre til ældre motherbo~
Fra : Robert Petersen

Dato : 03-02-04 10:09

Hej med jer.

Har netop invisteret i et Geforce FX 5200 AGP x 8 til min datters PC... men
computeren kan ikke starte op, da motherboardet ikke understøtter dette kort
!

Er her nogen som gider at peger mig ind på hvilket kort jeg kan montere på
denne ældre PC (så bliver min datter glad)

kortet er fra Aopen og her er en link:
http://english.aopen.com.tw/products/mb/AX6BC.htm

Hun skal kunne spille lidt warcraft samt simcity4 (altså min. 32 mb
grafikkort)

Hvilket kort skal jeg købe (hvis man overhovedet kan få kort mere til dette
bundkort) og gerne en link til et firma som sælger det!

Tak for hjælpen...

Robert

Fra : Bo Olesen

Dato : 03-02-04 11:00

Er din bios på bundkortet opdateret???

Kan se at den sidste opdatering er omkring et år gammel, det kan være at der
er noget at hente der.

Fra : Robert

Dato : 04-02-04 00:28

damn da osse... syntes ellers at jeg lige havde opgraderet BIOS...

vupti.... nu virker det.... perfekt...

tusind tak...

Robert

Fra : Bo Olesen

Dato : 05-02-04 02:17

Fedt nok

Fra : Rolando

Dato : 03-02-04 11:14

Hej.
Du kunne f.eks. købe et Creative FX5200 PCI-kort her hos shg.dk:
http://www.edbpriser.dk/go.asp?Navn=192&Pos=1&Kode=49520&Afd=Hardware&Kat=&Pris=699&WWW=http%3A%2F%2Fwww%2Eshg%2Edk%2Flink%2Easp%3Fgoto%3Dinfobox%26varenr%3D340583%26ref%3Dedbpriser
En udemærket internetbutik, som jeg selv har brugt flere gange.

Hilsen

Fra : Brian Lund

Dato : 03-02-04 18:19

> [...]
dette
> bundkort) og gerne en link til et firma som sælger det!

Mon ikke et Geforce 2 GTS kan køre på det bund-kort?

Du burde kunne få sådan et brugt, meget billigt!

Og så er hastigheden på et GF2 GTS faktisk godt og vel den samme som et GF
FX 5200...

Brian