Hvilket grafikkort er bedst ?
Fra : Rene`

Dato : 30-01-04 17:17

Hej
Jeg har et sapphire atlantis radon 9600 256 mb ram
men det kører ikke nfs underground i fuld opløsning
Men kan dette kort Sapphire RADEON 9600 Atlantis Pro Fireblade Edition
med 128 mb ram ???

Hilsen Rene

Fra : Brian Lund

Dato : 30-01-04 18:04

> [...]
> men det kører ikke nfs underground i fuld opløsning
> Men kan dette kort Sapphire RADEON 9600 Atlantis Pro Fireblade Edition

Det vil nok køre lidt bedre, men om det er pengene værd at opgradere ved jeg
ikke, du skal nok have noget bedre.
I samme prisklasse er Geforce FX 5900 XT vidst bedst...

Brian

Fra : Martin Johansson

Dato : 30-01-04 19:00

"Rene`" <r.s@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det kører ikke nfs underground i fuld opløsning
> Men kan dette kort Sapphire RADEON 9600 Atlantis Pro Fireblade Edition

Hvis du vil køre i absolut højeste opløsning med alt slået til, skal du op i
en anden klasse.
Så vil jeg nok sige Radeon 9800 Pro eller XT, men så er prisen også meget
højere.

Hvilken hastighed kører dit nuværende 9600?
Måske kan du oc det, så det kører hurtigere.
Hvilken opløsning kører du i?
Hvilken driver bruger du?