Hvor finder jeg den billigste canon i865?
Fra : Kaasing

Dato : 05-02-04 19:33

Hej
Jeg er blevet lun på en Canon i865 inkjet printer.
Hvor finder jeg den billigst?
Jeg har prøvet at kigge på www.edbpriser.dk men ved af erfaring, at det
sjældent er der man finder tingene billigst.
Har nogen et forslag til et billigere sted? Jeg skal til Flensborg i
weekenden, så hvis der er et sted dernede der er billigt, hører jeg gerne om
det også

/Poul

Fra : KM

Dato : 05-02-04 20:16

Prøv på www.jopo.dk

KM

Fra : Kaasing

Dato : 05-02-04 20:34

Tak for svaret, men der koster den 1908,- + forsendelse, det er ikke særligt
billigt. Prisen skal helst under 1500,- Det har den været før hos
www.pixmania.com men den er nu steget til 1600 et eller andet.
/Poul

Fra : Leony

Dato : 05-02-04 21:33

In news:fYvUb.3124$eF5.2829@news.get2net.dk,
Kaasing <kaasing_fjernes@fjernes_hotmail.com> typed:

> [...]
> Har nogen et forslag til et billigere sted? Jeg skal til Flensborg i
> weekenden, så hvis der er et sted dernede der er billigt, hører jeg

Tyske svar på EDBpriser.dk:
http://www.geizhals.at/deutschland/
http://www.preissuchmaschine.de/
måske kan du finde noget i Flensborg eller omegn.

Jeg søgte lige hurtigt efter I865 på den øverste billigste pris var 164
Euro.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/