hvilket webcam skal jeg købe ?
Fra : Nicolai Pedersen

Dato : 05-02-04 12:40

hejsa

Skal have købt mig et webcam, hvad skal jeg købe og hvad skal man gå efter
når man køber ?? Nogen erfaringer ?? Jeg har en fladskærm, kan man sætte
nogle fast derpå ??

Har kig på et creativ webcam NX pro eller et logitech.. Kan du anbefale
noget inden for log og philips ??

Håber i vil hjælpe hurtig da jeg skal købe idag

Nicolai

Fra : Johnny

Dato : 05-02-04 13:08

"Nicolai Pedersen" <Wanting@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget inden for log og philips ??
>

> Håber i vil hjælpe hurtig da jeg skal købe idag

Jeg har og bruger NX Pro er er ganske tilfreds

Johnny