Canon LPB-660
Fra : Bo

Dato : 04-02-04 17:02

Hej,

Jeg har en gammel laser printer - en Canon LPB-660. Jeg vil gerne have den
installeret på min PC med Windows XP Home.
Når jeg kører installationsprogrammet fra en af de medfølgende tre
disketter, får jeg en advarsel, der fortæller at programmet kræver Windows
3.1 eller '95 (!) Jeg har forsøgt at køre programmet i kompabilitetstilstand
for Windows 95, men lige lidt hjælper det.
For nogle år siden lykkedes det mig faktisk at omgå den der advarsel og få
det til at spille, men jeg har simpelt hen glemt, hvordan jeg gjorde
Er der nogle bud!

Mange hilsener
Bo

Fra : sali

Dato : 04-02-04 17:20

"Bo" <bellebeau@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> For nogle år siden lykkedes det mig faktisk at omgå den der advarsel og få
> det til at spille, men jeg har simpelt hen glemt, hvordan jeg gjorde

Det her kan helt sikkert hjælpe dig.
http://www.eksperten.dk/spm/395331
http://www.eksperten.dk/spm/385196

Lad være at bruge drivere til win95 og så køre i comp mode. Brug drivere til
win2000