Ny PC
Fra : Brian

Dato : 27-01-04 20:50

Hej NG
Jeg overvejer at investere i to nye pc-er, og har kigget lidt på dem de
har hos http://www.edb-mix.dk .
Er der nogen der har erfaringer med at handle der ?

pft

/Brian

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-01-04 22:24

"Brian" <XXXhimself@sol.dkXXX> skrev i en meddelelse
> [...]
> har hos http://www.edb-mix.dk .
> Er der nogen der har erfaringer med at handle der ?

Jeg kender ikke noget til firmaet, hverken negativt eller positivt. Du
skriver intet om, hvor store pc.er du havde tænkt dig at købe, så kunne
nogen måske hjælpe dig med at finde bedre tilbud andre steder. F.eks. synes
jeg, at deres tilbud på forsiden er nogle dyre pc.er i forhold til, hvad de
indeholder. Celeron og onboard grafik til disse priser er ikke imponerende.
Personligt synes jeg, at www.bjtrading.dk normalt har nogle gode ugetilbud
på en allround pc, som hverken er toppen eller bunden af kvalitet. Jeg har
selv formidlet mere end 20 pc.er fra dem, og de fungerer upåklageligt, også
som spillepc.er. Prøv f.eks. at se denne uges tilbud til 3795 og sammenlign
med, hvad du får med Celeron.

Kurt

Fra : Jesper

Dato : 28-01-04 11:01

Jeg skal først lige sige, at jeg kender hverken til EDB-mix, eller
B.J.-Trading, men personligt ville jeg aldrig nogen sinde vælge en Celeron
processor. De er simpelthen så ringe i kvaliteten at det ikke kan betale sig
at investere i dem. Prøv f.eks. at kigge på dette link ::
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/12/06/0141028 hvor en Celeron
2,4 Ghz får direkte KLØ af en AMD T-bird på sølle 1,4 Ghz. Det er der vidst
ikke ret meget at sige til andet end at man skal holde sig af de Celeron
processorer. Nej så hellere en god AMD, eller hvis det nu skal hedde Intel,
så en mindre Pentium 4, end den Celeron.

Med venlig hilsen

Jesper