Bundkort til AMD64
Fra : Tivas Laursen

Dato : 27-01-04 15:59

Hej NG

Jeg går lidt og leger med tanken om at købe mig en AMD64 3000+ (2ghz), men
jeg kan ikke rigtig finde ud af hvilket motherboard jeg skal købe. Jeg skal
ikke bruge onboard raid eller lyd men jeg vil gerne have usb 2.0 og
firewire. Der skal også være en com port da jeg har en palmbutler der kører
derpå. Jeg går meget op i at det er et ordenligt chipset men jeg aner ikke
hvilke der er gode og jeg synes det er svært at finde noget ordenlig info om
det på nettet.

på forhånd tak

Tivas Laursen
tivas(at)laukaz.dk

Fra : Anders Pedersen

Dato : 27-01-04 16:33

Tivas Laursen wrote in message
<40167cdf$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
>hvilke der er gode og jeg synes det er svært at finde noget ordenlig info

Du kunne jo prøve i den rigtige gruppe
dk.edb.hardware.bundkort

--
Med venlig Hilsen