Ny printer
Fra : Jesper Laursen

Dato : 27-01-04 08:06

Hej

I går aften ville jeg genfylde min patronerne på min HP Deskjet 930c. Jeg
har fyldt på dem før uden problemer, men nu tyder meget på, at en eller
flere af dyserne er brændt af. Det er ihvertfald umuligt for mig at få
printeren til at køre igen. Men lad nu det ligge - printeren er en del af en
firma-pc, som jeg nok skal aflevere tilbage alligevel. Derfor vil jeg heller
ikke investere nye patroner til den. (De er samtidig også temmelig dyre)

Ny står jeg så og skal have en ny printer.

Mine krav til printeren:
- Selvfølgelig fornuftig udskriftskvalitet. ( Jeg printer lidt billeder ud i
ny og næ)
- Kun printerfunktion (multimaskine er derfor ikke nødvendig)
- Fornuftig økonomi (både farveforbrug samt genkøb/opfyldning af patroner)
- Prisniveau omkring kr. 500 (Jeg godt det ikke er meget, men omvendt skal
den jo kun bruges til husbehov, samt udelukkende print)
- Ikke behov for høj hastighed ved høj kvalitet.
- Printeren behøver blot at være på samme niveau som Deskjet 930c, mht.
hastighed og kvalitet. (Dog må patronerne gerne være billigere)

Jeg sad og kiggede lidt på edbpriser igår, mens jeg samtidig kiggede på
patronpriser på refill-shoppen.dk

Mit umiddelbare valg faldt på en Epson C44plus, hos El-giganten (og derefter
et toner-pris-tjek på refill-shoppen) (Jeg kunne ikke finde plus-modellen på
edbpriser, men derimod en UI eller UX el. model) Patronerne koster ca. en
tredjedel af hvad de koster til HP. (hæng mig ikke op mængden, samt antallet
af udskrifter)

Nogle der kender ovenstående model(er), eller hvad kan I anbefale?

På forhånd tak
Jesper Laursen

Fra : Jesper

Dato : 27-01-04 15:21

Hvis du gerne vil have godt kunne tænke dig en Epson, så har de et godt
tilbud i kvickly extra. Der er en Epson C64 til 499,- i denne uge. Jeg ved
så ikke hvor gode de er, men jeg har ikke hørt noget dårligt om dem, og
økonomien i dem er da vidst også ganske OK. Prisen er i hvert fald helt OK,
bare se hvad jeg fandt den til som det billigste på EDBpriser.dk >>
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=69597 <<

Mvh

Jesper

Fra : Søren Andersen

Dato : 28-01-04 00:21

Vil ikke anbefale Epson C64. Den er 7 lange og 7 brede om at skrive en
almindelig tekstside ud, og økonomien er heller ikke for god.

Fra : ea

Dato : 28-01-04 00:48

prøv at kigge på nogle af Canons i-modeller, f.eks i455 , de har meget
billige patroner og laver pæne udskrifter.. Computercity har dem f.eks