PC Batteri
Fra : Rasmus

Dato : 25-01-04 18:59

er stået af det kan jeg se på uret der stilles tilbage og jeg må korrigere indtil jeg
mandag kan købe et nyt CR2032
pc-en starter meget langsomt op, men vi er også nogle stykker hvis PC efterhånden er
årgang 1998, men stadig
fungere upåklageligt til almindeligt internetsurfning og officebrug, ikke til spil og DVD
m.v.

vh rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 21:10

Rasmus wrote:
> er stået af det kan jeg se på uret der stilles tilbage og jeg må korrigere indtil jeg
> mandag kan købe et nyt CR2032

Hos Harald Nyborg: 10 Kr.

Min søster havde dog for nylig en virus (W32.Mimail-E), som fik det hele
til at lagge ind i mellem, og fik uret til at gå for langsomt.
Virusen blev fjernet og uret går fint igen.

Symantec har et program til at fjerne alle Mimail-vira med.

Fra : Jesper

Dato : 25-01-04 23:01

Mener nu også THANSEN har det til en 10'er -- hvis det er nærmere dig.

Jesper