Udprintning af Web side
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 25-01-04 14:18

Jeg har et, i mine øjne, totalt ulogisk problem med subjekt.

Vil gerne have printet en manual ud, der er på ca. 30 sider
Men af en eller anden årsag, så kan jeg ikke få teksten til at holde
sig indenfor et almindeligt stk. A4, der kommer til at mangle tekst ude
i højre side.
Okay, jeg prøver så at markere selve den tekst der skal skrives ud, men
det hjælper heller ikke.
Så tænker jeg, at det måske evt. muligvis kunne være, at printeren ikke
kunne finde ud af at gøre det ordentligt, når nu teksten er så lang.
Derfor prøvede jeg at printe ud i mindre bidder, og det eneste jeg
skulle huske var, kun at printe det markerede ud - Og det gik fint.
Indtil halvvejs i dokumentet, så vil det lige pludseligt ikke mere.
Lige meget hvad jeg gør nu, lige gyldigt hvor små bidder jeg vil printe
ud i, så "snuppes" enderne i højre side, således at jeg mangler tekst -

Og jeg fatter det simpelthent bare ikke, det virker totalt ulogisk.

Printeren er en HP DeskJet 710C og dokumentet er på

www.gentoo.org/doc/en/gentoo-x86-install.xml

--
Mvh. Jan

Fra : Peter Holm

Dato : 25-01-04 15:14

Jan Allan Andersen wrote:
> [...]
> Men af en eller anden årsag, så kan jeg ikke få teksten til at holde
> sig indenfor et almindeligt stk. A4, der kommer til at mangle tekst

Prøv at installere Opera som browser. Den er langt bedre til netop at give
rigtige prints fra inet sider.
http://www.opera.com/

Peter

Fra : Morten

Dato : 25-01-04 15:39

Mon ikke du kan markere teksten i kopiere den over i Word, for så at
udskrive den der fra.

mvh
kem

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 25-01-04 15:52

"Morten" <mortensensFJERN@mail.forkert(erstst forkert med dk)> skrev i en
meddelelse news:4013d4fe$0$95012$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Mon ikke du kan markere teksten i kopiere den over i Word, for så at
> [...]

Hej Jan
Jeg vil tro du har prøvet det men alligevel hvad med udprinting i
landscape istedet for portrait, da en skærm jo er bredere end den er lang, i
modsætning til et dokument der er længere end det er bredt
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen