Ombytning af tastatur - ok?
Fra : Janus Aagaard

Dato : 24-01-04 07:03

Hej NG.

Jeg købte for 10 måneder siden et sæt Logitech Cordles Desktop Optical hos
shg. Desværre har det vist sig at der var en fejl på dette, hvorfor jeg
oprettede en ram-sag hos dem forleden.

Jeg har nu modtaget en mail fra shg om at de sender mig et nyt produkt -
nemlig et sæt Logitech Cordless Desktop Deluxe.

Vil I mene at det er rimeligt at bytte "lige over"? Jeg mener at mit gamle
sæt var en klasse over dette.

Gamle sæt:

Nye sæt:

Hvad mener I?

Mvh
Janus

Fra : thomas

Dato : 23-01-04 22:32

"Janus Aagaard" <frantz.jaeger@i.berlin.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> nemlig et sæt Logitech Cordless Desktop Deluxe.
>
> Vil I mene at det er rimeligt at bytte "lige over"? Jeg mener at mit gamle

hvis det du får ikke er et Optical så er det meget dårligere og det ville
jeg ikke finde mig i du skal have det samme igen

Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-01-04 22:36

"Janus Aagaard" <frantz.jaeger@i.berlin.de> wrote in message
> [...]
> nemlig et sæt Logitech Cordless Desktop Deluxe.
>
> Vil I mene at det er rimeligt at bytte "lige over"? Jeg mener at mit gamle

Det "nye" er da vist noget dårligere.... men hvorfor blande SHG ind i det?
når logitech har en god service... man ringer ind, for noget ID, og klipper
noget af tastaturet, fx senderen sender det til Logitech.. det er godtnok
til Irland mener jeg.. men så sender de dog et nyt.. tager ca. 10dage

Fra : N/A

Dato : 23-01-04 22:48

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-01-04 22:48

> Jeg kontaktede Logitechs kundeservice for at spørge om fejlen på sættet.
De
> sagde: "You will have to get your Cordless Desktop Optical exchanged at
the
> point of purchase if it is under warranty."

Okay, men du skal nu ringe på +45 35 44 55 17, så for du et nummer til
irland du skal ringe til. jeg har gjort det 2 gange, en gang med en mus,
anden gang med et mus/tastatursæt der blev der slet ikke tale om at jeg
skulle kontakte sælgeren for ombytning.

> Hos shg tog det kun 3 dage. Men hvad gør jeg? Pakken kommer imorgen, og
har
> ærligt talt ikke lyst til at skulle have alt for meget bøvl med at skulle
> betale for fragt tilbage til shg.

jeg forstår det ikke, du skal have ombyttet dit sæt. og så skal de da ikke
sende dig noget andet.

Fra : Vega

Dato : 23-01-04 22:39

> [...]
> nemlig et sæt Logitech Cordless Desktop Deluxe.
>
> Vil I mene at det er rimeligt at bytte "lige over"? Jeg mener at mit gamle

Det gamle sæt er i hvert fald 400 kr. dyrer end det ny de tilbyder dig.

Mvh. Vega.

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 23-01-04 22:40

> Jeg har nu modtaget en mail fra shg om at de sender mig et nyt
> produkt - nemlig et sæt Logitech Cordless Desktop Deluxe.

Det skal du overhovedet ikke finde dig i. Jeg kender begge sæt og vil helt
klart mene at dit gamle sæt var meget bedre.

--
Mvh. Kim, Aalborg
Forget 911, I dial .357

Fra : pwa

Dato : 23-01-04 23:34

> [...]
>
> Mvh
> Janus
>
> Og hvad kan man så lære af det:?...det er nok ikke lige der, man skal
placere sin næste ordre
v/h pwa

V/h pwa

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-01-04 23:40

Fri, 23 Jan 2004 22:02:54 -0800, skrev Janus Aagaard, på 24 linier, i
<OZfQb.3723$xV4.236@news.get2net.dk>, :

>Hvad mener I?

Hvis SHG ikke kan få det må de jo tage op til DCS /
http://www.compumail.dk

De har det hjemme og ligger kun små 10 km fra SHG

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-01-04 23:42

Fri, 23 Jan 2004 23:40:10 +0100, skrev Karsten Andersen, på 15 linier,
i <nh8310ps8r006ojc5a8lou64h6k446csie@4ax.com>, :

> [...]
>
>Hvis SHG ikke kan få det må de jo tage op til DCS /
>http://www.compumail.dk
>
>De har det hjemme og ligger kun små 10 km fra SHG

Btw din Tidszone er sat forkert. du bor jo i danmark og ikke USA

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : N/A

Dato : 24-01-04 01:08

Fra : Karsten Andersen

Dato : 24-01-04 01:08

Sat, 24 Jan 2004 23:57:40 +0100, skrev Janus Aagaard, på 12 linier, i
<%EhQb.3900$Q97.2073@news.get2net.dk>, :

>"Karsten Andersen" <karsten@fjern.mig.jyde.dk> wrote in message

>Yep - ved det, og er blevet rettet
>
>Mvh
>Janus

Så mangler du bare dato'en

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Mikkel Lund

Dato : 24-01-04 00:47

Hej Janus

Du kunne jo høre dig for i
dk.videnskab.jura
eller
dk.forbruger
De kan sikkert fortælle dig noget i retning af at du har ret til at få et
identisk eller bedre produkt.

Hilsen Mikkel

Fra : Klaus

Dato : 24-01-04 06:42

"Mikkel Lund" <mmlu03@control.auc.dk(fjern)> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller
> dk.forbruger
> De kan sikkert fortælle dig noget i retning af at du har ret til at få

Eller alle pengene tilbage. Ikke hvad udstyret koster i dag, men hvad du
har betalt.
Klaus