Sikkerhed
Fra : Filip

Dato : 21-01-04 13:16

Jeg så en udsendelse for nogle år siden i tv om en nøglering man kunne sikre
sit system med. Det gik ud på at man skulle have nøgleringen med en chip i,
inden for 3-5 meter fra maskinen. Hvis man tog den længere væk, låste
maskinen og modsat når man vendte tilbage. Jeg har glemt hvad den hed, men
det må da være blevet udviklet en del når der er så lang tid siden jeg hørte
om det. Kan man evt få lignene til en bærbar???

Filip

Fra : MH

Dato : 21-01-04 13:29

Lyder spændende, Kunne du bruge vores tips til cpu-køler?

Mvh M. Hansen

Fra : Filip

Dato : 21-01-04 14:47

> Lyder spændende, Kunne du bruge vores tips til cpu-køler?

Ja selv om jeg ikke købte den over nettet. Jeg blev så tosset på den, så jeg
sprang lige ned i den nærmeste butik. Jeg kunne ikke vente på at få den med
post, og hvilken fryd ikke at have tinitus længere....

Fra : Rune Christiansen

Dato : 21-01-04 22:32

"Filip" <filipravn@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hørte
> om det. Kan man evt få lignene til en bærbar???

Sådan en så jeg da vist på min tur inde på falkoner alle idag. Hmm det var
enten hos www.digital4u.dk eller hos www.imw.dk

Fra : Filip

Dato : 23-01-04 16:02

> Sådan en så jeg da vist på min tur inde på falkoner alle idag. Hmm det var
> enten hos www.digital4u.dk eller hos www.imw.dk

Ja det var da noget der lignede men denne var til usb port som låste vha at
den skule sidde i usb porten for at man kunne bruge pcén. Den jeg havde set
var trådløs. Det synes jeg er lidt mere smart.

Filip