Nogen der ved noget om I/O-errors?
Fra : Morten Bowman

Dato : 18-01-04 14:45

Hejsa
Mit system har altid haft 4-5 I/O-errors men jeg har aldrig kunnet finde ud
af hvad det betyder. Jeg oplever jo ingen problemer.
Min Kaspersky melder altid disse fejl ved scanning.

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 18-01-04 16:54

In news:ad3l00lgpah92b68e4tcih3tv2250u5rgi@4ax.com ,
Morten Bowman <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> typed:
> Hejsa
> Mit system har altid haft 4-5 I/O-errors men jeg har aldrig kunnet
> finde ud af hvad det betyder. Jeg oplever jo ingen problemer.
> Min Kaspersky melder altid disse fejl ved scanning.

Er det ikke mere et software problem... Mener også min Kaspersky laver samme
fejl, ved filer den ikke kan læse i ...

--
/Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 18-01-04 17:51

On Sun, 18 Jan 2004 16:54:20 +0100, "Bjarke Ravn-Jonsen"
<usenet@mandril.invalid> wrote:

> [...]
>Morten Bowman <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> typed:
>
>Er det ikke mere et software problem... Mener også min Kaspersky laver samme

Måske I dunno, men det er vel ikke usandsynligt?

Fra : Thomas G

Dato : 18-01-04 20:29

> Måske I dunno, men det er vel ikke usandsynligt?

Ved ikke om i allerede ved det men I/O står for input / output og plejer at
være f.eks. et kort man sætter i PC'en eller PLC'en for at kunne få
information ind og ud. Men hvis det er et antivirus program der melder
fejlen er det sikkert fordi filen ikke kan læses af programmet (input) og
programmet kan derfor ikke give nogen information om filen (output). MEN det
er selvfølgelig kun et gæt.

mvh Thomas G

Fra : Thomas G

Dato : 18-01-04 20:34

-snip-

> MEN det er selvfølgelig kun et gæt.

Og lidt søgning på nettet gav dette resultat så jeg gætte åbenbart rigtigt
Kaspersky Anti-Virus has found an I/O error, what does this mean?

Kaspersky Anti-Virus is talking about a file that cannot be checked for
viruses, because it is exclusively opened by another program, for instance
Microsoft Windows at that instant. An I/O error duidt echter niet op does
not point to a viruscontamination.

mvh Thomas G

Fra : Morten Bowman

Dato : 18-01-04 21:38

On Sun, 18 Jan 2004 20:34:12 +0100, "Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>Microsoft Windows at that instant. An I/O error duidt echter niet op does

Mucho gracias