Apple Mail skriver cyrillisk
Fra : Ukendt

Dato : 05-02-04 10:38

Jeg har opdateret til Panther fra 10.1 og derefter til 10.3.2 og er løbet
ind i flg. problemer:

Fra, Til og Emne står med cyrillisk skrift når jeg åbner en post i Mail -
og det samme gør teksten under emne - selvom den står rigtig i selve
oversigten...

Al tekst i Adress Book står med cyrillisk (det ligner russisk)

En gang mellem står der ligeledes noget på cyrillisk i ganske almindelig
HTML-sider når jeg bruger Safari...

hvad kan der være galt..??

vh

Jørgen

Fra : Peter Theglev

Dato : 05-02-04 11:28

J¿rgen wrote:
> [...]
>
> Al tekst i Adress Book står med cyrillisk (det ligner russisk)
>
> En gang mellem står der ligeledes noget på cyrillisk i ganske almindelig

Jeg har nøjagtig samme problem. EKSTREMT irriterende!

/Peter

Fra : Morten Lind

Dato : 05-02-04 17:08

Peter Theglev <123@123.dk> wrote:

> Jeg har nøjagtig samme problem. EKSTREMT irriterende!
>
> /Peter

For flere på Mediemac er det det samme......
M.

Fra : Morten

Dato : 21-02-04 11:44

J?rgen <jorgenm-snabela-spymac.com> wrote:

> hvad kan der være galt..??

fontkonflikt - har du skødesløst smidt hele fontfolio ind?

eller har du ved en fejl fået aktiveret et andet
tsaturlayout?

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : David Blangstrup

Dato : 21-02-04 17:36

On Sat, 21 Feb 2004 11:44:16 +0100, Morten wrote
(in article <0dpjg1-oqr.ln1@reippuert.dk>):

Nu løber du ikke tsatur i det, vel?

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Morten

Dato : 21-02-04 23:20

David Blangstrup <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> Nu løber du ikke tsatur i det, vel?

nej da læg mærke hvor konsistent jeg staver til det... har tilmed
føjet det til min ordbog.

Har du fået virus?

Fra : David Blangstrup

Dato : 22-02-04 09:05

On Sat, 21 Feb 2004 23:19:58 +0100, Morten wrote
(in article <e52lg1-s73.ln1@reippuert.dk>):

> nej da læg mærke hvor konsistent jeg staver til det... har tilmed
> føjet det til min ordbog.
>
> Har du fået virus?

Jeg kom til at klikke på et link og halleluja! Det er jeg slet ikke vant til.
Den lagde simpelthen systemet (you know) ned! Se
http://blangstrup.org/index.php?id=P413

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Morten

Dato : 24-02-04 13:41

David Blangstrup <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> Jeg kom til at klikke på et link og halleluja! Det er jeg slet ikke vant til.
> Den lagde simpelthen systemet (you know) ned! Se

jep windows /er/ smart. Hvornår skal den sælges?