Andet multimedie
bentjuul 3670
Installation af ny sprogversion
Fra : Annelise

Dato : 05-02-04 10:09

Jeg har købt Ulead PhotoImpact XL. Den er på engelsk, som jeg ikke kan! Fra
Ulead i Tyskland har jeg nu fået en tysk sprogfil online. Mit problem er at
jeg ikke ved, om jeg skal hive den ind fra nettet direkte i programmet, så
den overskriver den engelske version, eller om jeg først skal lægge den i en
separat mappe. Der skulle jo nødigt gå kludder i det hele. Er der en her der
kan hjælpe?
Jeg kan se. at den engelske version af programmet er fylder 450 MB, og filen
på nettet er en hel del mindre.

Mvh.
Annelise Brahtz

Fra : Carl

Dato : 06-02-04 22:32

"Annelise" <lise.b@ishotel.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan hjælpe?
> Jeg kan se. at den engelske version af programmet er fylder 450 MB, og filen

Jeg kender ikke programmet hvad gør den ?
Jeg ville gøre kopiere den engelske fil eller engelske mappe eks. til "kopixxxxxUK"
(nu har du 2 engelske)
Og erstat så de engelske filer med de tyske i den oprindelige mappe
Hvis det ikke hjælper, har du stadig "kopixxxxxUK" i behold !
Der sker da ikke noget ved at prøve - hvis du ikke skulle få et svar fra andre

vh
Carl

Fra : Annelise

Dato : 08-02-04 00:44

"Carl" <carl@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:c01126$8mt$1@sunsite.dk...
> [...]
"kopixxxxxUK"
> (nu har du 2 engelske)
> Der sker da ikke noget ved at prøve - hvis du ikke skulle få et svar fra

Tak for dit forslag, men mit problem er, at jeg ikke kan finde den tyske
sprogversion på programmet.

Hilsen
Annelise