Opgave: find Arachnophobia på imdb
Fra : peter p

Dato : 04-02-04 21:04

jeg kan ikke!

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 04-02-04 21:20

peter p <peter@telemail.com> enriched usenet with:

> jeg kan ikke!

Den ser godt nok ud til at blevet væk. Eller rettere dataene er forsvundet.
Linket til filmen er http://us.imdb.com/title/tt0099052/

Jeg fandt det ved først at søge på John Goodman, hvor jeg fandt en rolle
ved navn Delbert McClintock i en film uden navn. Jeg søgte herefter på
Delbert McClintock i Characters

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Guns 'N Roses - Since I Don't Have You

Fra : Kasper Møller

Dato : 04-02-04 21:21

peter p wrote:
> jeg kan ikke!

Dette link har jeg til den i Movie Collector, men det er en tom side :-/
http://www.imdb.com/title/tt0099052/

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 05-02-04 00:06

http://akas.imdb.com/title/tt0099052/

Fra : peter p

Dato : 05-02-04 01:39

On Thu, 5 Feb 2004 00:05:54 +0100, "Jørgen Jacobsen"
<jabber@stofanet.dk> wrote:

>http://akas.imdb.com/title/tt0099052/

tak
akas ?

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 05-02-04 09:38

peter p wrote:

> tak
> akas ?

Also Known As's
Det er her du kan søge på alle de mange titler en film får rundt omkring
i verdenen.

--
Jeg fatter ikke dem, der brokker sig over at man
kan høre rumskibene flyve rundt ude i rummet i Star Wars.