Spampal
Fra : J.K.Arning

Dato : 04-02-04 20:49

Er det muligt at få spamapl til at tjekke mail allerede på serveren
og mærke evt. spam allerede derude så mailklienten kan sættet
til at slette de pågældende mails allerede før de hentes ned ?

--
Før du spørger: http://www.google.com/grphpr

Regards http://www.arning.dk

Fra : Jørn Andersen

Dato : 04-02-04 21:13

On Wed, 04 Feb 2004 19:49:12 GMT, "J.K.Arning"
<spam@_remove_arning.dk> wrote:

>Er det muligt at få spamapl til at tjekke mail allerede på serveren
>og mærke evt. spam allerede derude så mailklienten kan sættet
>til at slette de pågældende mails allerede før de hentes ned ?

Ja, hvis du har din egen lokale server, så kan den sættes op som SMTP
relæ - se mere:
<url: http://www.spampal.org/usermanual/servers/server_programs.htm>

Det virker på den måde, at den fanger mailen, *inden* den kommer over
på den lokale mailserver. Det kan (naturligvis - :) ikke lade sige
gøre, hvis du har andre til at samle mail op for dig.

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : J.K.Arning

Dato : 04-02-04 21:23

Jørn Andersen wrote:
> [...]
> på den lokale mailserver. Det kan (naturligvis - :) ikke lade sige
> gøre, hvis du har andre til at samle mail op for dig.

Genialt .. jeg har godt nok ikke egen server lige nu
men det kommer snart.

tak for linket.

Regards

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 05-02-04 00:09

J.K.Arning skrev:

> jeg har godt nok ikke egen server lige nu men det kommer snart.

Kig på www.mailenable.com, når du skal til at se på en mailserver og du
vil afvikle den på Win32. Hvis du har lidt mere hår mellem fortænderne, så
kig på www.xmailserver.org eller james.apache.org.

Hvis du er hardcore og insisterer på Win32, så installerer du blot Windows
Services for UNIX [1], på en W2K eller senere, og en eller anden POSIX-
kompatibel mailserver.

[1] http://www.microsoft.com/windows/sfu/

Fra : Calle.

Dato : 05-02-04 07:21

J.K.Arning wrote:
> Er det muligt at få spamapl til at tjekke mail allerede på serveren
> og mærke evt. spam allerede derude så mailklienten kan sættet
> til at slette de pågældende mails allerede før de hentes ned ?

Ja, det gør jeg med spampal + OE's postregler

--
Calle

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 05-02-04 16:34

> [...]

> og mærke evt. spam allerede derude så mailklienten kan sættet
> til at slette de pågældende mails allerede før de hentes ned ?

SpamPal vil så vidt jeg ved altid hente hele mailen ned, så du vinder ikke
noget båndbredde på den måde.

Fra : Annette

Dato : 07-02-04 18:11

Det kan SpamAlarm2 - uden problemer....