killingeindhegning
Fra : Battlefield´s

Dato : 04-02-04 13:03

Hej
Tak for forslagene til en killingeindhegning. Vi kom i tanke om at vi havde
et gammelt udstillingsbur stående, så det blev klappet ud og er nu en fin
indhegning, som de to små udbrydere ikke kan komme ud af.
Der er billeder i mit album (Vibeke Lerche)
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php?selected_folde
r=855
Hilsen Vibeke

Fra : Axelgaard

Dato : 04-02-04 15:09

Jeg kan nu bedre få http://kortlink.dk/vw til at virke...

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 04-02-04 15:55

In article <4020dfca$0$24829$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
Battlefield´s <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote:

> og er nu en fin
> indhegning, som de to små udbrydere ikke kan komme ud af.

Nårh, et par ungdomsforbrydere *g* Lidt tidligt at komme bag tremmer!
De er rigtig søde Vibeke.
:Hvad med det store killinger, har de nye hjem parat? Skal I beholde
nogen af småtterierne selv?

Fra : Battlefield´s

Dato : 04-02-04 16:07

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> Nårh, et par ungdomsforbrydere *g* Lidt tidligt at komme bag tremmer!
> De er rigtig søde Vibeke.
> :Hvad med det store killinger, har de nye hjem parat? Skal I beholde
> nogen af småtterierne selv?
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte
> Donna og Dittes katteside: http://siamis.com

Hej Ann
Næh... der er ikke meget salg i siamesere p.t. Den blåmaskede skal måske til
Polen som avlshan, men de andre har ingen nye hjem parat
Vi kan desværre ikke beholde nogle af dem, da de jo er for tæt beslægtede
med de to avlshunner vi har (det er henholdsvis deres mor og moster).
Men vi tager det roligt, det skal jo være de helt rigtige hjem de kommer
til.
Hilsen Vibeke