Filmen 'Osama'?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 04-02-04 01:46

En ny afghansk (!) film jeg fandt en trailer af hos Apple, lavet af en
pakistaner uddannet på filmskole i Moskva (noget af en blanding) der castede
til filmen blandt almindelige mennesker på gaden i Kabul.
Tænk at jeg skulle sige det her, men den ser faktisk ud til at være
skidegod! Giv traileren en chance og døm selv.

http://www.apple.com/trailers/mgm/osama/

Nogen der kender til planer om at sende en kopi eller to af denne omkring
danske biografer?

Fra : Jens Thomsen

Dato : 04-02-04 09:21

C. H. Engelbrecht wrote:

> Nogen der kender til planer om at sende en kopi eller to af denne
> omkring danske biografer?

Ja. Øst for paradis har den i distribution med premiere den 12. marts. Jeg
kender ikke antallet af kopier, men formodentligt ikke mere end et par
stykker.

Den har fået en ganske positiv anmeldelse i nyeste nummer af bladet i min
sig.

--
Jens Thomsen | http://www.mifune.dk/
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=thomsen

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 04-02-04 18:04

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote in message
> [...]
>
> http://www.apple.com/trailers/mgm/osama/
>
> Nogen der kender til planer om at sende en kopi eller to af denne omkring

Jeg har også set ovenstående trailer for noget tid siden, og bed også mærke
i den! Men det er ikke nemt at finde den slags film i bif-junglen synes jeg.
Men så er det jo godt at vi har forbud mod at importere udenlandske film på
DVD til Danmark, så vi kunne beriges af den slags film! Det er jo fremmede
kulturer og den slags... Kulturbrian vil hellere have os ind og se "god"
dansk kvalitets-kultur, som Anja og Viktor!

Mikkel Selsøe Sørensen