Billigste Danmarks-takst med tast-selv
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-02-04 20:16

Hvor finder jeg den billigste Danmarks-takst, hvor man selv taster
forvalgskoden (10xx). Jeg er bundet til TDC i 6 mdr., og kan derfor
ikke flytte abonnementet eller få fast forvalg.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 02-02-04 23:26

Hej Lasse

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>Hvor finder jeg den billigste Danmarks-takst, hvor man selv taster
>forvalgskoden (10xx). Jeg er bundet til TDC i 6 mdr., og kan derfor
>ikke flytte abonnementet eller få fast forvalg.

Universal Telecom, tror jeg, 17 øre om dagen, 9 øre
aften/nat/helligdage. opkaldafgift 19 øre. - og det fungerer helt
problemfrit. - Forvalg 1029.

www.uvtc.dk

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Flemming

Dato : 03-02-04 19:55

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor finder jeg den billigste Danmarks-takst, hvor man selv taster
> forvalgskoden (10xx). Jeg er bundet til TDC i 6 mdr., og kan derfor
> ikke flytte abonnementet eller få fast forvalg.

Du kan godt få fast forvalg, selvom du er nyoprettet.

--
Mvh. Flemming

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-02-04 20:46

Flemming skrev:

>Du kan godt få fast forvalg, selvom du er nyoprettet.

Er du sikker? Jeg synes jeg læste noget om, at det ikke kunne lade sig
gøre - men jeg ved ikke præcis hvor.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...
Telefonnumre (i serier) til salg:

Fra : Flemming

Dato : 03-02-04 20:51

> Er du sikker? Jeg synes jeg læste noget om, at det ikke kunne lade sig
> gøre - men jeg ved ikke præcis hvor.

Jeps, jeg blev oprettet hos Telia, for 10 dage siden, og har haft fastnet i
3 mdr.

--
Mvh. Flemming

Fra : Jochke

Dato : 03-02-04 23:08

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message

> Er du sikker? Jeg synes jeg læste noget om, at det ikke kunne lade sig
> gøre - men jeg ved ikke præcis hvor.

Mener altså også godt det kan lade sig gøre. Du betaler jo stadig abn til
TDC. Du kan bare ikke skifte helt til et andet selskab.

/Jochke

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-02-04 00:49

Jochke skrev:

>Mener altså også godt det kan lade sig gøre.

Jeg vil undersøge det.

>Du betaler jo stadig abn til
>TDC. Du kan bare ikke skifte helt til et andet selskab.

Korrekt, men jeg mener også jeg har læst (eller sagde den flinke
TDC-dame det mon i telefonen), at man ikke kan få fast forvalg de
første 6 mdr.

Venligst,
Lasse Hedegaard