24 timer. De bruger stadig Mac
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-02-04 00:53

Jack Bauer & Co bruger stadig Mac, herunder 17" PB i den
nye runde af 24 timer.

Så når man ser en PC ved man det er onde mennesker der
bruger den :)

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 02-02-04 02:43

Povl H. Pedersen <nospam@home.terminal.dk> wrote:

> Jack Bauer & Co bruger stadig Mac, herunder 17" PB i den
> nye runde af 24 timer.

Yep og masser af G5'ere og 21/23" fladskærme. Jeg kunne dog ikke se, om
der var lidt OS X på skærmene.

> Så når man ser en PC ved man det er onde mennesker der
> bruger den :)

Gad vide om det stadig er så konsekvent som i 1'eren? Så er det hele jo
lissom givet på forhånd

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Peter Theglev

Dato : 02-02-04 08:11

> Gad vide om det stadig er så konsekvent som i 1'eren? Så er det hele jo
> lissom givet på forhånd

I så fald er Junkie Jack også på det forkerte hold - jeg mener bestemt
han sad bag en Delle-skærm undervejs.

/Peter

Fra : Morten

Dato : 02-02-04 15:30

Peter Theglev <123@123.dk> wrote:

> I så fald er Junkie Jack også på det forkerte hold - jeg mener bestemt
> han sad bag en Delle-skærm undervejs.

det var inden han gik ind på sit kontor for at fixe...

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 02-02-04 18:08

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> det var inden han gik ind på sit kontor for at fixe...

Yep, der havde han både en G5'er og en 17" PB.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-02-04 11:52

spam@rfn.dk (René Frej Nielsen) writes:

> Yep og masser af G5'ere og 21/23" fladskærme. Jeg kunne dog ikke se,
> om der var lidt OS X på skærmene.

Svært at sige. Jeg sad ind i mellem med en terminal åben, der godt
kunne ligne den fra OSX. Kims maskine derimod havde nogle underlige
kantede ikoner.

-j

--
Linux install party in La Paz, Bolivia
<http://weblog.janus.dk/archives/2002/10/19/000184.html>

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-02-04 11:51

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> writes:

> Så når man ser en PC ved man det er onde mennesker der bruger den :)

Jeg syns ikke Kim og hendes edb-kollega sad ved Mac'ere. Det mindede
mere om Dell eller ligende.

-j

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-02-04 12:02

On 2004-02-02, Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Jeg syns ikke Kim og hendes edb-kollega sad ved Mac'ere. Det mindede
> mere om Dell eller ligende.

Men jeg er overbevist om at det var Windows fri.

Men fedt med endnu en sæson af min foretrukne amerikanske serie.
Alt er sort eller hvidt, men endnu bedre, både de gode og de onde
laver ting der ikke er pæne i kanten, eller bare dumme (Blondine Kim).

Men med en narkogangster indenfor, så skal det nok blive spændende,
med enten Kim eller henmdes fyr i problemer, og Kate Warner som
gidsel.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-02-04 12:25

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> writes:

> Men jeg er overbevist om at det var Windows fri.

Det tror jeg du har ret i.

Maskinerne i serverrummet var til gengæld noget tablet-agtige, men
svært at spotte OS'et.

-j

Fra : Morten

Dato : 02-02-04 15:29

Povl H. Pedersen <nospam@home.terminal.dk> wrote:

> Jack Bauer & Co bruger stadig Mac, herunder 17" PB i den
> nye runde af 24 timer.

Glem ikke den G5 der osse stod på hans kontor (bag ved hm da han lå og
rodede efter sit fix) - kan vi nu konkludere at PowerBook brugere er
narkomaner?

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 02-02-04 22:16

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Glem ikke den G5 der osse stod på hans kontor (bag ved hm da han lå og
> rodede efter sit fix) - kan vi nu konkludere at PowerBook brugere er
> narkomaner?

Det har da været kendt i årevis, at Macbrugere er *adicts*

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen,
Mac-aholic.