Narc
Fra : MP Jakobsen

Dato : 02-02-04 00:32

Har lige set sub. og jeg må sige at den ikke sagde mig meget. Men på IMDB's
hjemmeside ser jeg at den har fået en ganske pæn 'karakter'. Er jeg den
eneste der forstår hvorfor denne IMHO middelmådige og uoriginale film får
7.4? Eller er der nogen der kan fortælle mig hvad der er godt ved den?
http://www.imdb.com/title/tt0272207/

MP

Fra : Peter Heide

Dato : 02-02-04 00:59

Jeps. "Narc" er original og langt over middel. Jeg kunne
godt tænke mig at vide hvad for nogle film du ellers syntes er

Fra : MP Jakobsen

Dato : 02-02-04 08:19

On Mon, 2 Feb 2004 00:59:08 +0100, Peter Heide wrote:

> Jeps. "Narc" er original og langt over middel. Jeg kunne
> godt tænke mig at vide hvad for nogle film du ellers syntes er
> [...]

Andre film? Basic. Wrong Turn. The Watcher. Men det er vel ikke interessant
hvilke andre film jeg finder middelmådige og uoriginale?

Egentlig er det vel også lidt en fortalelse når jeg lægger op til at en
film skal være original - selvfølgelig vil der altid være film der vil
ligne hinanden, og det gør for så vidt ikke noget.

---SPOILER!---
Jeg følte bare at jeg havde set Narc før da jeg så den. Og jeg synes ikke
at handlingen kom nogen vejne. Man sad lidt med den her følelse af at hele
historien kun var spundet op om et halvhjertet twist der ikke førte filmen
op på et højere niveau, men blot gav en forklaring på nogle tidligere
begivenheder... Lidt kedeligt og i mine øjne ligegyldigt. Men er det bare
mig der har overset noget?

MP

Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-02-04 15:23

jeg er enig - om den fortjener den høje score på imdb er som altid en
samgssag, men filmen var ganske underholdende og fangede min interesse lige
til sidste sekund.

Men I skal lige høre om den jeg så lejede i lørdags.... Gard Damn siger jeg
bare - Out for A Kill med Steven Seagal....... jamen det var forfærdeligt -
intet hang sammen - ringe plot, dårligt klippet... filmen prøvede uden tvivl
at fremstå meget dramatisk, men virkede nærmere som en parodi! - Selv for
Steven Seagal var denne film langt under hvad han ellers kan præstere -
normalt er der altid en ting der er helt sikkert i Stevens film og det er
god, gedigen veldrejet action - skurkene kommer simpelthen til skade på ham
med løse tænder og brækkede knogler til følge - men i denne film tror jeg
ikke der var en dråbe blod og scenerne var simpelthen ringe - makkeren i
vaskeriet var direkte latterlig - magen til wire arbejde er heldigvis
sjældent set.... ikke ligefrem wo ping... skuespillet var osse af værste
skuffe - især den ene kinesiske skurk var elendig - han gjorde sig alt for
umage med at være ond.... det skal simpelthen ses... og alligevel ikke -
SPAR JERES PENGE - en af de værste film jeg har set i mit liv!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight