wehotel - erfaringer m udbydere?
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 01-02-04 19:33

Nu skal det være

Søger derfor edb.mac's brugeres erfaringer med udbydere.

(og jeg ved at pris og kvalitet hænger sammen, og at jeg skal undgå 10
kr/måned-steder, eller?)

yanet f. eks - er de stabile? Og deres support? Backup? Osv..

kort sagt skriv om dine erfaringer, og du vil glæde mig (desværre er den
tråd, der tidligere har været om samme emne, væk i min Soup)

på forhånd tak

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : David Blangstrup

Dato : 01-02-04 21:17

On Sun, 1 Feb 2004 19:33:21 +0100, Martin Ammentorp wrote
(in article <1g8hsu5.1v7eyw71m1q9amN%martin@xyzammentorp.org>):

DHT er fine http://dht.dk

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-02-04 21:26

David Blangstrup <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> DHT er fine http://dht.dk

Sjovt nok, dem bruger jeg også. Gad vide, om vi er de to eneste? Jeg har
brugt dem i 100 år. De hed vist noget andet dengang. Jeg er godt
tilfreds. Jeg kom selvfølgelig også fra et en-mands webhotel, hvor man
skulle rykke for alting adskillige gange, og hvor man intet kunne
administrere selv. Til slut forsvandt firmaet med et helt års betaling
fra mig. Hos DHT kan man administrere alt selv, og de har hurtig
kundeservice. Så sent som i dag har de skaffet mig et af de nye domæner,
der blev frigivet i dag.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Nis sarup

Dato : 01-02-04 21:48

Jeg bruger også DHT. Så er vi tre ;)

Det eneste jeg har at udsætte på DHT er at min ikke kan komme ordentligt
til sine log-filer. Man kan max se de sidste 1000 liner. Og for at kunne
det skal man igennem deres, ellers udmærkede, administrations-webinterface.

Men ingen grund til at holde sig fra dem. Tværtimod :)

Nis Sarup.

--
"Time is fun when you're having flies" -- Kermit the Frog

Fra : David Blangstrup

Dato : 01-02-04 22:25

On Sun, 1 Feb 2004 21:26:17 +0100, Henrik_Münster wrote
(in article <1g8hy35.1uftup1db14pnN%henrik@muenster.dk>):

> [...]
> fra mig. Hos DHT kan man administrere alt selv, og de har hurtig
> kundeservice. Så sent som i dag har de skaffet mig et af de nye domæner,

For fuldstændighedens skyld vil jeg lige nævne, at min ældste søn, der fik
mig ind på DHT gik over til http://www.surftown.dk, da vi ikke delte domæne
længere, og han ville finde noget billigere. Han har altid været tilfreds med
DHT men er vist også tilfreds med Surftown.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Thomas (8260)

Dato : 01-02-04 21:52

Jeg anvender også DHT.
Har intet at udsætte! Gode oppetider.

Eneste kritik er at deres seneste udsendte brev er frastødende
formuleret. Men det er blot min mening, og har intet med selve
web-hosting at gøre

Thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-02-04 22:30

Thomas (8260) <spammers-will-be-prosecuted@neumann.dk> wrote:

> Eneste kritik er at deres seneste udsendte brev er frastødende
> formuleret. Men det er blot min mening, og har intet med selve
> web-hosting at gøre

Du kan jo bare betale til tiden
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas (8260)

Dato : 01-02-04 22:44

> Du kan jo bare betale til tiden

Okay - den var god
Jeg tænkte nu ikke på rykkeren , men på den netop fremsendte
beskrivelse af deres nye lokaler og især dieselgeneratorer.

Thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-02-04 23:29

Thomas (8260) <spammers-will-be-prosecuted@neumann.dk> wrote:

> Jeg tænkte nu ikke på rykkeren , men på den netop fremsendte
> beskrivelse af deres nye lokaler og især dieselgeneratorer.

Den tror jeg ikke, jeg har fået. Men jeg har da vist læst noget på deres
hjemmeside om flytningen. Det lyder helt vildt, at de har 24.000 liter
dieselolie liggende, så generatoren kan køre i 72 timer. Hvis al
strømmen ryger i København eller Danmark, så er der da ikke meget fidus
i at holde DHT kørende. Folks computere virker jo alligevel ikke. Og
hvad med de andre servere på vej ud på internettet? Men hvad er der galt
i tonefaldet i det?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 02-02-04 00:34

Henrik Münster wrote:

> [...]
> i at holde DHT kørende. Folks computere virker jo alligevel ikke. Og
> hvad med de andre servere på vej ud på internettet? Men hvad er der galt

De skal vel bruge en del timer på at lukke serverne pænt ned.

--Martin

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-02-04 00:50

Martin Agersted Jarl <martin@[sletmighvisduvil]jarl.dk> wrote:

> De skal vel bruge en del timer på at lukke serverne pænt ned.

Men 24.000 liter dieselolie! USA brugte mindre til landoffensiven under
Golfkrigen. Mig bekendt skal man ikke gemme benzin mere end et års tid,
da der kan dannes gummiforbindelser. Mon ikke dieselolie også kan blive
for gammel. Lageret skal altså skiftes ud med mellemrum. Imponerende, at
de gør så meget ud af nogle webhoteller til kr. 16,- om måneden
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Holm

Dato : 02-02-04 03:13

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> [...]
>
> kort sagt skriv om dine erfaringer, og du vil glæde mig (desværre er den
> tråd, der tidligere har været om samme emne, væk i min Soup)

jeg har brugt b-one.net til forskellige sites, billigt hurtigt svar
enkel adm,...

netsite.dk har jeg også hos, kører også ok bare en del dyre.. den ryger
nok over på b-one næste gang..
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - skal du rejse? http://www.danfae.dk