The pianist
Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-02-04 17:42

hvilken udgave er bedst

US 2 DVD med dts
Canadisk 2 (eller 3) DVD med dts
ligemeget?

er den værd at købe - selvom filmen måske er fed er det ikke sikkert det er
en man ser så tit, men jeg synes ikke rigtigt jeg kan hitte den hos min
udlejer.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 01-02-04 22:50

sniper_Nolight wrote:
> hvilken udgave er bedst
>
> US 2 DVD med dts
> Canadisk 2 (eller 3) DVD med dts
> ligemeget?

Så vidt jeg har forstået lider den canadiske udgave af ghosting, til gengæld
har den bedre ekstra materiale. Hvorfor ikke den europæiske udgave?
hygge,
Nicolai

Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-02-04 15:12

> Så vidt jeg har forstået lider den canadiske udgave af ghosting, til
gengæld
> har den bedre ekstra materiale. Hvorfor ikke den europæiske udgave?
> hygge,

ja hvorfor ikke - jeg søgte på pianist inde på axeldvd og der kom vist ingen
reg 2 dk.
mht reg 1 vil jeg da helst undgå ghosting - uanset extras.

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 02-02-04 18:10

sniper_Nolight wrote:
> ja hvorfor ikke - jeg søgte på pianist inde på axeldvd og der kom
> vist ingen reg 2 dk.
> mht reg 1 vil jeg da helst undgå ghosting - uanset extras.

Den er ude i en R2, i alt fald i en engelsk udgave fra Universal. Tjek evt.
en sammenligning af de tre udgivelser:
http://207.136.67.23/film/dvdcompare/pianist2.htm
hygge,
Nicolai

Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-02-04 18:37

> Den er ude i en R2, i alt fald i en engelsk udgave fra Universal. Tjek
evt.
> en sammenligning af de tre udgivelser:
> http://207.136.67.23/film/dvdcompare/pianist2.htm

lader til at det er reg 1 man skal satse på hvis man vil have bedste
billede - tak for link - har den side lige så mange compares som
dvdcompare.net har? - den der bytes og bobs side den er meget ringe imho.
Den du viser her har billeder fra filmene hvilket er en fed feature - men
igen noget bæ hvis der næsten ingen film er

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 03-02-04 00:01

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> imho. Den du viser her har billeder fra filmene hvilket er en fed
> feature - men igen noget bæ hvis der næsten ingen film er

http://www.dvdbeaver.com/ - klasse side, med masser af anmeldelser og
sammenligninger (pt. 350). Du skal dog ikke forvente at finde de store
blockbusters fra Hollywood.
hygge,
Nicolai