Ingen Mac understøttelse...
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-02-04 16:16

Hej

Så er det sandelig lykkedes mig at finde en website, hvor Mac brugere er
totalt udelukket....

<http://www.printmore.dk/non.html>. - Klikker man på linket, får man
flg. besked:

"Butikken understøtter p.t. ikke Mac brugere, samt alle ikke Internet
Explorer brugere..
Vi arbejder på at få dette implementeret, tak for besøget og fortsat god
dag...
Printmore"

- Ikke engang Opera konfigureret til at tolke som MSIE kan komme ind,
men kommer med samme besked.

mvh. Erik Richard
<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 01-02-04 17:21

> Hej
>
> Så er det sandelig lykkedes mig at finde en website, hvor Mac brugere er
> totalt udelukket....

Kan nu godt komme ind med Safari med user agent sat til Windows MSIE
6.0.

> [...]
> dag...
> Printmore"
>
> - Ikke engang Opera konfigureret til at tolke som MSIE kan komme ind,

En god grund til at Mac brugere ikke har adgang er at designet er
planket direkte fra Mac OS X.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 01-02-04 17:32

> Kan nu godt komme ind med Safari med user agent sat til Windows MSIE
> 6.0.

Pudsigt - det kan jeg ikke

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 01-02-04 17:35

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Pudsigt - det kan jeg ikke
>
> venlig hilsen
>
> Martin

UPS - jo jeg kan

beklager!

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : (Per Røn

Dato : 01-02-04 17:57

> Kan nu godt komme ind med Safari med user agent sat til Windows MSIE
> 6.0.

Og hvordan gør du det?
--
Per Erik Rønne

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 01-02-04 18:44

Per Rønne <per.ronne@doesnt.work.spam.filter.invalid> wrote:

> Og hvordan gør du det?

Slut Safari og i terminalen skriver du:

"defaults write com.apple.safari IncludeDebugMenu 1"

Åbn Safari og sæt User Agent i Debug menuen
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : (Per Røn

Dato : 01-02-04 18:57

> Slut Safari og i terminalen skriver du:
>
> "defaults write com.apple.safari IncludeDebugMenu 1"
>
> Åbn Safari og sæt User Agent i Debug menuen

Jeg har allerede debug-menuen. Og her listedes ganske simpelt ikke den
pågældende. Men nu er den pludselig kommet frem?

Måske trænger harddisken til en omgang af Norton DiskDoctor?
--
Per Erik Rønne

Fra : Morten

Dato : 01-02-04 19:32

Per Rønne <per.ronne@doesnt.work.spam.filter.invalid> wrote:

> Måske trænger harddisken til en omgang af Norton DiskDoctor?

næppe...

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Dan Henriksen

Dato : 02-02-04 09:39

Tjaeeeeee, så er det oven i købet meget grimt lavet

Dan Henriksen

Fra : Dr.Ralph

Dato : 01-02-04 19:27

> En god grund til at Mac brugere ikke har adgang er at designet er
> planket direkte fra Mac OS X.

Hæ...hæ....det bemærkede jeg også.

ret paradoksalt, at jeg med min windåse maskine kan komme ind og til min
store overraskelse konstatere, at det er et mac design han anvender :)

--
Kind Regards/venlig hilsen
Dr.Ralph