Andet multimedie
bentjuul 3670
hastighed på gif ?
Fra : Peter M

Dato : 31-01-04 12:02

Hejsa
kan jeg sætte hastigheden ned i et *.gif billede, og hvis ja, hvordan gør jeg
lige det ?

Mvh
Peter M

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 31-01-04 12:25

"Peter M" skrev:
> kan jeg sætte hastigheden ned i et *.gif
> billede, og hvis ja, hvordan gør jeg lige det ?

Hastighed? Mener du den hastighed som det vises med? Og hvis ja, vises
hvor?

Du kan lave et animeret GIF, så der f.eks. går lidt tid inden selve billedet
vises. Men du kan ikke styre den hastighed hvormed selve billedet tegnes ved
at ændre i selve GIF billedet.

--
Mvh, Lars

Guide til DVD+HDD Recordere: www.recordere.dk

Fra : emj

Dato : 31-01-04 15:36

On Sat, 31 Jan 2004 12:02:14 +0100, "Peter M" <lpm@it_remove_.dk>
wrote:

> kan jeg sætte hastigheden ned i et *.gif billede, og hvis ja, hvordan gør jeg
>lige det ?

Hvis det er en animeret gif, så består den jo af flere billeder og dem
kan du justere afspilninghastigheden på i f.eks. Animation shop, som
er et program, der følger med Paint Shop Pro.
Hilsen emj