Rødvins fondue.
Fra : gokke

Dato : 30-01-04 16:27

Hejsa..

Nogle der har gode forslag til hvad man skal/kan bruge dertil og hvad man
kan servere som tilbehør...

Mums - jeg glæder mig...

Louise

Fra : Mette

Dato : 30-01-04 17:05

"gokke" <gokke@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
>
> Nogle der har gode forslag til hvad man skal/kan bruge dertil og hvad man
> kan servere som tilbehør...
>
> Mums - jeg glæder mig...

Marinerede kalkun/kyllinge stykker - karry/paprika
Marieneret oksekød - barbecue
Små coctailpølser

Tilbehør:
Hasselback kartofler
Bearnaisesauce
Hvidløgsdressing
"Rød dressing"
Hvidløgsbrød
Masser af salat

UHM

Fra : gokke

Dato : 30-01-04 21:47

"Mette" <nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "gokke" <gokke@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Marinerede kalkun/kyllinge stykker - karry/paprika
> [...]

Takker - flere forslag er velkomne??
Det er kun middag til 2..
Måske nogen der har forslag til en dessert derefter?? - Skal gerne være en
perfekt date middag..

Louise

Fra : gokke

Dato : 31-01-04 21:29

> [...]
> Det er kun middag til 2..
> Måske nogen der har forslag til en dessert derefter?? - Skal gerne være en

Ps. Forslag til brug af rødvinen??

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 01-02-04 20:59

"gokke" <gokke@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Måske nogen der har forslag til en dessert derefter?? - Skal gerne være en
> perfekt date middag..

Dessert? Dig selv klædt lidt frækt ...eller du kan selvfølgelig være avec
til kaffen

Okay, hvis vi nu skal være lidt seriøse, hvad så med en gang frugtsalat
anrettet i halverede ananas og serveret med moccacreme (alm. råcreme med en
anelse nescafe, lidt flormelis og revet, mørk chokolade)? I frugtsalaten
skal der selvfølgelig indgå kærlighedsfrugt(er det vist nok sådan nogle
hedder)...
Rødvinskogte pærer?
Chokoladekage med bærcoulis og en lille klat _god_ is?
Is med brændte figner?

Umiddelbart ville jeg, efter en gang rødvinsfondue, personligt hælde mest
til frugtsalaten - men nu har du da i hvertfald fået et par indspark.

Mvh Mads