Golden Retriver Hvalp
Fra : Annette

Dato : 30-01-04 12:23

Hej til alle
> Jeg går i 7. himmel jeg skal have en Golden Retriver hvalp, d 22/2 Jeg
skal
> udvælge hende i samarbejde med opdrætter på Onsdag,d 4/2
> er der nogle der har nogle gode råd? udover at følge sit hjerte!
>
> Hvalpene kan ses på http://hjem.get2net.dk/hot-dreams/hund/index.htm
> Med venlig hilsen
> Annette.
Ps. Kunne ikke se min meddelse så prøver igen og der er vist ikke brevpapir
med denne gang

Fra : Battlefield´s

Dato : 01-02-04 12:53

"Annette" <ah@psh.dk> skrev i en meddelelse
> Hej til alle
> skal

> Ps. Kunne ikke se min meddelse så prøver igen og der er vist ikke
brevpapir
> med denne gang

Hej Annette
Dejlige hvalpe, men hvorfor vælger du en af udstillingslinier når du gerne
vil bruge hunden til forskelligt brugsarbejde?
Jeg ville nok selv have valgt en hund af jagtlinier til det brug.
Hilsen Vibeke

Fra : Annette

Dato : 01-02-04 19:40

> [...]
> vil bruge hunden til forskelligt brugsarbejde?
> Jeg ville nok selv have valgt en hund af jagtlinier til det brug.

Kajser som er far til hvalpene er jagt hund, med på jagt, og jeg tror at det
er nemmere at lægge noget mere på en hund en det er at pille af, nu er det
jo mange år siden jeg har haft hund, og jeg ville være frygtelig ked af at
få en hund jeg ikke har kræfter til at aktivere, så hellere ta det tid det
tager, at få lært tingene rigtigt,
jeg skal såmænd nok få mit at se til
Annette,

Fra : Battlefield´s

Dato : 01-02-04 21:07

> [...]
> få en hund jeg ikke har kræfter til at aktivere, så hellere ta det tid det

Han er også en flot hund
Men min erfaring (som dog mest gælder Labradors) er at det er meget, meget
lettere at lære en hund af jagtlinier tingene rigtigt (som du skriver)
uanset hvad de skal bruges til. Udstillingslinierne er ofte mere vanskelige
at lære noget.
Men måske er du heldig, hvalpene er i hvert fald dejlige!
Held og lykke med hvalpen når du får den hjem
Hilsen Vibeke