Scannerdriver - hvor finder jeg den?
Fra : Lars Brink

Dato : 30-01-04 10:45

Hey

Har fået en scanner som hedder Linotype Jade 2

Mangler i den grad drivere som skal køre i os 9.2.

Linotype eksisterer vist ikke længere, men SÅ gammel er scanneren altså
ikke.

Nogen ideer til hvor man kan finde drivere til så'rn en fætter?

Fra : Mikael Kern

Dato : 30-01-04 11:20

Tja, jeg har en scanner magen til, og den virker under 9.2.2. Desværre
kan jeg ikke få den til at scanne i OS X.

Er der nogen her , som kender en løsning til X?

Hvis du har plads i mailboxen, kan jeg maile driverne til OS 9.

mvh Mikael Kern

--
Andel byttes: København til Århus. Jeg vil hjem til Århus, bor
centralt og roligt på 2000 Frederiksberg. Se også min annonce på dk.marked.privat.bolig

Arbejdskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...
(:-{d)

Fra : Lars Brink

Dato : 30-01-04 11:37

Hej Mikael

Det er totalt pænt af dig.

Jeg har mailet på den maiadresse du stod med - men er den til at bruge?

Hilsen fra Lars Brink

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 30-01-04 13:58

Mikael Kern <nospam@kern.dk> wrote:

> Tja, jeg har en scanner magen til, og den virker under 9.2.2. Desværre
> kan jeg ikke få den til at scanne i OS X.
>
> Er der nogen her , som kender en løsning til X?

Har du prøvet med Vuescan:
<http://www.macupdate.com/info.php/id/4763>
Jeg ved ikke om den virker for dig, men den er næsten altædende.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...