Play the Bluuuuues
Fra : Peter Theglev

Dato : 30-01-04 09:13

Hvis I keder jer, så prøv dette:
http://www.macdownloads.com/info.php/id/14000

/Peter

Fra : Flemming Rubini

Dato : 30-01-04 09:28

Peter Theglev <123@123.dk> wrote:

> http://www.macdownloads.com/info.php/id/14000

grrrrrr.....

Flemming Rubini

Fra : Peter Theglev

Dato : 30-01-04 10:03

Flemming Rubini wrote:

> Peter Theglev <123@123.dk> wrote:
>

>>http://www.macdownloads.com/info.php/id/14000
>

> grrrrrr.....

ik' forstået? Vi sidder tre gutter og har den største griner.
Tip: Tag tastaturet op fra bordet (ledningen er lang nok), smæk det
under armen og lav den ondeste luftguitar. Tasterne 0-9 styrer "riffs'ne".

Peter Ray Vaughn

Fra : Flemming Rubini

Dato : 30-01-04 10:17

> [...]

> Tip: Tag tastaturet op fra bordet (ledningen er lang nok), smæk det
> under armen og lav den ondeste luftguitar. Tasterne 0-9 styrer "riffs'ne".

Jeg havde bare et svagt øjeblik overfor dette argument for at flytte til
MacOS X , Double Trouble so to speak.

Har I set DVD'en Ray Vaughan Live at the El Mocambo, min kæbe hænger
stadig nede på gulvet efter den oplevelse. Livsfarligt stuff!

Flemming Rubini
(En ellers sjældent frustreret 9.2.2.-bruger)

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 30-01-04 10:05

Peter Theglev <123@123.dk> wrote:

> Hvis I keder jer, så prøv dette:
> http://www.macdownloads.com/info.php/id/14000

Garageband for the rest of us. Udvikleren har noget seriøst sjovt
software på hans hjemmeside!

<www.davidahmed.com>

Prøv f.eks en alternativ finder: FinderScape
elle hvis man er til meditation: Meditation Music
Min favorit: ExhibitionX
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com