DVD kan ikke afspilles. muligvis offtopic?
Fra : Kevin

Dato : 29-01-04 11:41

Mysterium?
Jeg har købt en prosonic dvd afspiller, den fungerer upåklageligt, men kan
ikke afspille ringenes herre, altså selve filmen, den kan godt afspille
extras, og i fonabutikken kan filmen godt afspilles, så ......

Vh Kevin
--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-01-04 12:35

Kevin skrev :
> [...]
> ikke afspille ringenes herre, altså selve filmen, den kan godt afspille
> extras, og i fonabutikken kan filmen godt afspilles, så ......

Det har ikke noget med Kultur at gøre så prøv dk.teknik.dvd - der er DVD
eksperterne !

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Kevin

Dato : 29-01-04 14:52

29/01/04 12:35Michael Lund Sørensen Skrev

OK, tak for tippet.
VH Kevin

--
Fjern nospam ved privat svar