Forbes om Mac'ens 20 år
Fra : Henrik Münster

Dato : 28-01-04 22:21

<http://www.forbes.com/2004/01/28/cx_ah_0128mac20update.html>

Læg mærke til IBM-reklamen for Linux under sloganet: "The future i
open". Den er på nogen af siderne, hvis man går rundt til de forskellige
artikler.

Og så en tegneseriehyldest:
<http://www.geekculture.com/joyoftech/joyarchives/525.html>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 29-01-04 00:06

> [...]
>
> Læg mærke til IBM-reklamen for Linux under sloganet: "The future i
> open". Den er på nogen af siderne, hvis man går rundt til de forskellige

Nej den er for klam. De to gode episoder fra http://www.pvponline.com/
har jeg derimod hængt op på min skoles pædagogiske værksted.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-02-04 21:33

Ove Steen Smidt <xossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> Nej den er for klam. De to gode episoder fra http://www.pvponline.com/
> har jeg derimod hængt op på min skoles pædagogiske værksted.

Hvad er det egentlig for to episoder?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 03-02-04 21:55

> Hvad er det egentlig for to episoder?

Det var dem om manden, der får sin kæreste til at prøve en Powerbook:
"What the hell is this? .. I can deal with not farting for another week,
but I will not tolerate Microsoft in this house...If you want to work,
you can use my powerbook" - I den følgende episode følger man pigens
moralske omvendelse og parrets fælles oplevelse af lykke og harmoni. -
Det er rigtig smukt.

Venlig hilsen

Ove Steen

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-01-04 08:53

On Wed, 28 Jan 2004 22:21:05 +0100, Henrik_Münster wrote
(in article <1g8alsb.7hv2cl1nz7ohuN%henrik@muenster.dk>):

> Og så en tegneseriehyldest:
> <http://www.geekculture.com/joyoftech/joyarchives/525.html>

*LOL*