Serpico
Fra : JHF

Dato : 27-01-04 20:39

Hej
Er der nogle der kan svare mig på hvor autetisk filmen "Serpico" er??
-og hvor kan man få fat i den, jeg har søgt på dvdoo.dk men uden resultat.
JHF

--
--- # ---

Jens Holte Frederiksen
Sct. Hans Gade 9c, 2. mf
4000 Roskilde
tlf 46360307
mob 20675130

\!/
(@@)
----------o00o-(_)-o00o--------------

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 21:05

"JHF" <dsl83549@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogle der kan svare mig på hvor autetisk filmen "Serpico" er??
> -og hvor kan man få fat i den, jeg har søgt på dvdoo.dk men uden resultat.
> JHF

Så uatentisk, at den er baseret på en historisk person og er en dramatiseret
og filmversioneret udgave visse begivenheder i hans liv. Uden at vide
forfærdeligt meget sidestiller jeg den med f.ex. "Goodfellas" og "Donnie
Brasco"

Jeg fandt den ikke på http://www.dvdpriser.dk/ men på http://www.play.com/
har de den til £7,99 incl. forsendelse. Den er i reg 2 men har kun engelsk
undertekst.

Venligst, Martin Skovbo

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 28-01-04 22:06

On Tue, 27 Jan 2004 21:04:37 +0100, "Martin Skovbo"
<ms/snabel-a/rudekuvert/dot/dk> wrote:

>men på http://www.play.com/
>har de den til £7,99 incl. forsendelse. Den er i reg 2 men har kun engelsk
>undertekst.

Desuden sender de ikke til Danmark (med mindre det har ændret sig siden
sidst jeg var derinde)

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.