Camerons næste projekt?
Fra : Martin Andersen

Dato : 27-01-04 18:50

For alle jer andre som ikke har læst det her:

http://www.cinescape.com/0/editorial.asp?aff_id=0&this_cat=Movies&action=pag
e&type_id=&cat_id=&obj_id=40661

Det lyder godt, bare synd han ikke fik lavet T3

Sci-fi er sgu mere Cameron end en film om wakeboardsurfere IMHO

Fra : Martin Andersen

Dato : 27-01-04 18:55
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-01-04 19:16

Hej!

Martin Andersen wrote:

> For alle jer andre som ikke har læst det her:
> Det lyder godt, bare synd han ikke fik lavet T3

Mjaeh, det er da KANON at han vil lave scifi, men det skal _fandme_ ikke spildes
på en "reallife" doku hvis det da er hans tanker.

Det må meget gerne blive ren fiktion for min skyld :)

> Sci-fi er sgu mere Cameron end en film om wakeboardsurfere IMHO

Jepper. Jim har min respekt efter Abyss, T1 & T2 m.fl :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Martin Andersen

Dato : 27-01-04 19:20

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det må meget gerne blive ren fiktion for min skyld :)

> Jepper. Jim har min respekt efter Abyss, T1 & T2 m.fl :)

True Lies var også ganske god.

Det kunne være fedt hvis han slog sig sammen med Ridley Scott og lavede en
ordentlig slutning på Alien, hvilket har stået som rygter på visse websider

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 27-01-04 21:33

Hej!

Martin Andersen wrote:

> True Lies var også ganske god.

Jepper, men den er ikke just scifi :)

> Det kunne være fedt hvis han slog sig sammen med Ridley Scott og lavede en
> ordentlig slutning på Alien, hvilket har stået som rygter på visse websider

Ja, det ville være hårdt. Men det sker næppe - Jim er ikke meget for sequels og
hvad mon han mener om at lave en sequel til en sequel til en sequel til en
sequel? :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-01-04 08:14

Kim Voss Schrader wrote:
> Ja, det ville være hårdt. Men det sker næppe - Jim er ikke meget for sequels og
> hvad mon han mener om at lave en sequel til en sequel til en sequel til en
> sequel? :)

Måske mener han, at hvis det kan adstedkomme(sp?) at der ikke bliver
flere sequels efter den, at det så er ydmygelsen værd?

De grådige Hollywood-folk er naturligvis umulige at stoppe, men måske
tror han & Scott at det kan lade sig gøre?

--
Peter Knutsen

Fra : cybamerc

Dato : 28-01-04 10:28

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message news:<4016CB17.82C2D7DD@tdcadsl.dk>...

> Ja, det ville være hårdt. Men det sker næppe - Jim er ikke meget for sequels
> og hvad mon han mener om at lave en sequel til en sequel til en sequel til en
> sequel? :)

Cameron er faktisk rimeligt tændt på at lave en Alien 5 sammen med
Ridley Scott. Problemet er bare, at Fox hellere vil lave Alien versus
Predator, og hvis den flopper kan vi sikkert glemme alt om yderligere
Alien-film (og Predator for den sags skyld) i den nærmeste fremtid.

Fra : Martin Andersen

Dato : 29-01-04 12:50

> [...]
> Predator, og hvis den flopper kan vi sikkert glemme alt om yderligere
> Alien-film (og Predator for den sags skyld) i den nærmeste fremtid.

Tror at AvP bliver en OK film, da det er instruktøren fra Resident Evil og
Soldier. Resident Evil var IMHO god.

Lance Henriksen er med igen. Han var da nok det sejeste syntetiske menneske
vi har set i filmhistorien i Aliens

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 28-01-04 00:43

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse

> Sci-fi er sgu mere Cameron end en film om wakeboardsurfere IMHO

Fridykkere, men forstår hvad du mener.