Props med Layout tabel og celler
Fra : --BS--

Dato : 27-01-04 17:35

Hejsa

Jeg har fået frontpage 2004 og sidder og leger med layout tabeller og
celler. Jeg har opbygget en forside med dette og skal nu kunne linke til
andre sider på mit site - altså sådan at de åbner i den midterse celle på
forsiden.

Men det er jo ikke ligesom at vælge detinations ramme - så hva gør
man.........

Skal se om jeg kan få lagt det op jeg har lavet !!

TAK

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-01-04 17:47

"--BS--" <saftkongen@hotmail.REMOVE.com> skrev :

>Jeg har fået frontpage 2004

Det er der vidst ikke andre, der har.

> [...]
>forsiden.
>
>Men det er jo ikke ligesom at vælge detinations ramme - så hva gør

Kan man ikke, du skal sætte en iframe i cellen og give den et
navn og så linke til den.
--
Knud

Fra : --BS--

Dato : 27-01-04 17:50

Oppsss 2003 versionen er det vist kun !!

Du kan se siden her http://home1.stofanet.dk/brianslot/

Der er lavet et link i menuen der equipment - den skal åbne i den midterste
ramme istedet for et nyt vindue. Det der er i det midterste vindue pt. er
faktisk blot det der skal være når man trykker på
home.....osv.......osv.....

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-01-04 18:13

> [...]

>ramme istedet for et nyt vindue. Det der er i det midterste vindue pt. er
>faktisk blot det der skal være når man trykker på

Ja, og du skal sætte en iframe, der hvor du vil have at indholdet
skal skifte.

Du kan nemt gøre det med FP, husker dog ikke om FP kalder det
noget, inline frame eller sådan noget.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud

Fra : --BS--

Dato : 27-01-04 18:34

> Ja, og du skal sætte en iframe, der hvor du vil have at indholdet
> skal skifte.
>
> Du kan nemt gøre det med FP, husker dog ikke om FP kalder det
> noget, inline frame eller sådan noget.

Syntes ikke at jeg kan få det til at køre på nogen måde. Har søgt hjælp på
iframe osv. men uden resultat. Der står noget om ramme egenskaber men det
jeg har er vel en layoutcelle/table ???
Kan du gøre det hos dig - prøv evt at hente min side ??

Takker på forhånd

BS

Fra : --BS--

Dato : 27-01-04 19:15

Tror at jeg har løst problemet - hvertfald for nu

Takker

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-01-04 19:22

"--BS--" <saftkongen@hotmail.REMOVE.com> skrev :

>Kan du gøre det hos dig - prøv evt at hente min side ?

Har ikke Frontpage installeret, så jeg kan ikke lige se, hbordan
det håndteres, men jeg ved at det var muligt at lave i FP fra
ver. 2002.

http://www.fontstuff.com/frontpage/fptut04.htm er det vist,
hvordan det med FP 2002, formoder det laves på nogenlunde samme
måde i FP 2003.

Indsæt => Inline frame (hedder sikkert noget andet i dansk FP).
--
Knud