Hvalp igen ?
Fra : Jane

Dato : 27-01-04 15:56

Hej igen
Jeg skrev et indlæg her d. 26-1-04 men jeg kan ikke se det ?
Nogen der ved hvorfor ?
Hilsen
Jane Mailund
www.kennelmailunds.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 27-01-04 18:06

"Jane" <bejane@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen
> Jeg skrev et indlæg her d. 26-1-04 men jeg kan ikke se det ?
> Nogen der ved hvorfor ?
> Hilsen
> Jane Mailund
> www.kennelmailunds.dk

Hej Jane
Hvis det er indlægget om dine hvalpe, så kan jeg godt se det og det svar,
der er kommet.
I øvrigt: tillykke med de små.
Hilsen Vibeke

Fra : Jimmy

Dato : 27-01-04 18:09

"Jane" <bejane@mail.dk> wrote in message
> Hej igen
> Jeg skrev et indlæg her d. 26-1-04 men jeg kan ikke se det ?
> Nogen der ved hvorfor ?

Hej

Det hedder "Hvalpe" og findes på Sunsites server -

Det skyldes ganske givet, at der ligger et tidligere indlæg på TDC's server,
som dit indlæg ligger grupperet under.

Med andre ord - Hvis Outlook Express ser to indlæg med samme titel formoder
den, at de hører til samme tråd.

Prøv at sortere på Emne og trykke H.
Eller højreklik på gruppen, klik Properties -> Local File -> Reset.
Når du klikker på knappen Headers (og du har valgt kun at hente 300 indlæg
ad gangen) vil du ganske givet kunne se det.

Og ja, det er nogle rigtigt søde hvalpe

Mvh
Jimmy

Fra : Jane

Dato : 28-01-04 09:16

Hej

Jeg har prøvet det du har skrevet men kunne ikke hitte ud af det, så det
isteden for længere nede, men tak for hjælpen.
Ja det er nogle rigtig søde hvalpe men desværre måtte vi aflive tæven i går
da den havde ganespalte ... piv
Jeg har ikke fået taget bedre billeder endnu men er ved at komme ovenpå
igen.

Jane

Fra : Susanne Andreasen

Dato : 27-01-04 18:14

Hej Jane.
så vidt jeg kan se så er den der, hvis det er den ang. din hund har fået 3
hvalpe.
Hilsen Susanne.
PS. Håber forsat at de trives godt.