Skal snart have nyt grafikkort men hvilket~
Fra : Poul Johannsen

Dato : 27-01-04 06:45

Hej

Vil snart have et nyt grafikkort. Mit gamle POW Geforce 4 mx440 er snart for
gammel.
Jeg prøvede en gang at sætter et Radeon 8500 i mit bundkort men ville
åbentbart ikke kører med det. Hmmmmm

Mit system :

CPU : AMD Athlon XP 2000+ (Barton)
Bundkort : Chaintech 7VJL1
Ram : Kingston 512 mb DDR

Hvilket grafikkort vil kører bedst på mit system?
Kører med xp home edition og directx 9.0b

Mvh Poul

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-01-04 11:13

"Poul Johannsen" <poul-joha.FJERNES.nnsen@rnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ram : Kingston 512 mb DDR
>
> Hvilket grafikkort vil kører bedst på mit system?
> Kører med xp home edition og directx 9.0b

Så er det vi nok er flere der ville spørge om, som vanligt, hvad skal det
kunne det nye kort ?

Kim Larsen

Fra : Poul Johannsen

Dato : 27-01-04 17:27

Hej

> Så er det vi nok er flere der ville spørge om, som vanligt, hvad skal det
> kunne det nye kort ?

Spil, spil og atter spil. F.eks Half-life 2 og Doom 3

Mvh Poul

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-01-04 17:45

> Hej

> Spil, spil og atter spil. F.eks Half-life 2 og Doom 3
>
> Mvh Poul

Hvis prisen er mere eller mindre ligegyldig, så vil jeg da ud fra egen
erfaringer da anbefale at du kigger på www.tyan.com og se om du kan finde
prisen på www.edbpriser.dk. Jeg har kun godt at fortælle om det, det er
G9700 Pro jeg har, og jeg savner intet ved det kort.

Kim Larsen

Fra : Poul Johannsen

Dato : 27-01-04 20:14

Hej

> [...]
> prisen på www.edbpriser.dk. Jeg har kun godt at fortælle om det, det er
> G9700 Pro jeg har, og jeg savner intet ved det kort.

Ok. Tak for svaret

Mvh Poul

Fra : phg1

Dato : 30-01-04 22:55

"Kim Larsen" skrev d. 27-01-04 17:45 dette indlæg :

> [...]
>
> Kim Larsen
>
> jeg kender ikke meget til ati andet end de yder godt men pris kontra
ydelse ville jeg kikke på gf fx5900xt kortet

http://www.kandu.dk/