Et Anderledes indslagl.
Fra : Michael

Dato : 27-01-04 02:05

En Anderledes Profil.

Jeg er sød og tålmodig fyr
Noglegange lidt for tålmodig
og du er single eller ej er ligemmeget
for det er ikke hverken kæreste eller "bolleven"
Jeg søger.. Blot en sød pige der han give mig et spark
så jeg kan tage mig sammen til at komme videre.

Min tristhed og ulykke er at der er er eller andet galt
inde i min mave eller et andet sted. Uddybning gives gerne til den der vil
hjælpe mig.

Der er så mange søde omsorgsfulde piger herude som kan det jeg ikke kan.
Om sådan noget snakker jeg bedre med piger.
Om du er 20 eller 40 er uden betydning
Er du øst/syd jyde er det noget nemmere

Og der er at tage op til lægen og banke i bordet og forlange de
rette undersøgelser. For jeg ved der er et eller galt. Men
jeg vil så nødig være lægen til besvær. De har jo travlt med andre
patienter. Og gør jeg ikke snart noget ved det ved jeg ikke hvad det ender
med.
Jeg her en barn på 9 årboende. Og det tænker jeg også rigtigt meget på.

Tager jeg mig endelig sammen og går til læge... Det kan tage mig en måned
at tage mig sammen til det. Så sidder man deroppe og giver lægen ret.
Jeg kommer ingen vegne.
Siger jeg jeg vågner pga smerter 6 / 7 gange om natten for jeg bare
nogle sovepiller. Grunden til jeg skriver herind i dag er at jeg på arbejde
følte min føselsløs i venstre side af ansigtet samt min ventre arm begynde
at sove prikke og klø. Den var også mere kold end den anden.

Nu vil jeg ikke skrive mere. Man håber blot en eller anden har til og lyst
til at hjlæpe mig

På Forhånd tak

Knus fra Michael

P.S Jeg er 38 år og vejer 80 kg + 178 cm
mail Mymail2fake@stofanet.dk
Ved svar fjernes fake

Fra : Uffe Ravn

Dato : 27-01-04 12:57

"Michael" <No@email.com> skrev

> Min tristhed og ulykke er at der er er eller andet galt
> inde i min mave eller et andet sted. Uddybning gives gerne til den der
vil
> hjælpe mig.

Flere har her i gruppe fået hjælp til at gå til lægen med de rigtige
spørgsmål.
Så hvorfor ikke udybe her?

> Siger jeg jeg vågner pga smerter 6 / 7 gange om natten for jeg bare
> nogle sovepiller.

Smerter hvor?

> [...]
begynde
> at sove prikke og klø. Den var også mere kold end den anden.

Har du en god puls i begge arme?
Hvordan har dit åndedræt det?

Mvh.

Fra : arc@na

Dato : 27-01-04 13:26

"Michael" <No@email.com> wrote in

Hej Michael!

> På Forhånd tak

Prøv at poste i news:dk.helbred.sorg+krise - der har du større muligheder
for at få kontakt med andre i en lignende situation.

Jeg ønsker dig held og lykke!

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen