Donnie Darko
Fra : Morten Nielsen

Dato : 26-01-04 21:19

....jeg så filmen med 3 venner som alle var ganske begejstede.
Er jeg den eneste, der synes den var det mest wannabee-agtige påtagede
pseudointellektuelle argeste LORT der er lavet i nyere tid?

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-01-04 21:24

Morten Nielsen wrote:
> ...jeg så filmen med 3 venner som alle var ganske begejstede.
> Er jeg den eneste, der synes den var det mest wannabee-agtige påtagede
> pseudointellektuelle argeste LORT der er lavet i nyere tid?

Nej, det er der mange der synes.

/David

Fra : spæf

Dato : 26-01-04 23:43

> Nej, det er der mange der synes.

Men vi er flere der synes den er skønno

--
Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 15:07

"spæf" <teater-lydFJERNDETTE@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Men vi er flere der synes den er skønno

Det skal du ikke være sikker på....

Fra : Tenzel Kim

Dato : 27-01-04 22:17

> Det skal du ikke være sikker på....

Well, sålænge vi bare ved at det er os der har ret så behøver vi ikke
være i overtal

Tenz.

Fra : Brian P

Dato : 27-01-04 01:51

"Morten Nielsen" <denmark_mn@hotmail.com> wrote in message
> ...jeg så filmen med 3 venner som alle var ganske begejstede.
> Er jeg den eneste, der synes den var det mest wannabee-agtige påtagede
> pseudointellektuelle argeste LORT der er lavet i nyere tid?

Nej.

Fra : Jan Richardy

Dato : 27-01-04 23:23

"Morten Nielsen" <denmark_mn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ...jeg så filmen med 3 venner som alle var ganske begejstede.
> Er jeg den eneste, der synes den var det mest wannabee-agtige påtagede
> pseudointellektuelle argeste LORT der er lavet i nyere tid?

Sikkert ikke. Men du kan jo lære af fejlen og fremover kun se film lavet af
Michael Bay og Jerry Bruckheimer. Må jeg anbefale Armageddon? Der slipper du
nemlig for at få de små grå til at snurre.

--

Mvh. - JanR
"My full name is Bender Bending Rodriquez"