Total Misse griner!!
Fra : Jesper Sloth

Dato : 26-01-04 19:58

Hej

Her er lige en griner, og det bliver bestemt ikke dårligere af, hvis man
bliver lidt og nyder det.

Mvh

Jesper

http://www.grineflip.dk/sweet/misser/index.html

Fra : Lene Hansen

Dato : 26-01-04 20:17

Hvor er den altså herlig, man kan altså ikke andet end at grine med!!

Lene

Fra : Helle

Dato : 26-01-04 20:53

"Jesper Sloth" <sloth@fjern.tele2adsl.dk> wrote in message
> Hej
>
> Her er lige en griner, og det bliver bestemt ikke dårligere af, hvis man
> [...]

Selvom den har været vist rigtig mange gange, så sprutter jeg af grin hver
gang! Jeg synes den bliver ved med at være herre sjov og tårerne triller ned
af mine kinder af grin *lol* den er bare for god!

Mvh Helle

Fra : Melanie

Dato : 27-01-04 08:14

> [...]
> Hej
>
> Her er lige en griner, og det bliver bestemt ikke dårligere af, hvis man

Hejsa

ROFL ROFL LOL

Total smittene!

Mvh Melanie