Er Circeline en DRENG ? :o)
Fra : Helle Larsen

Dato : 26-01-04 14:18

Jeg har fremlyst Circeline gennem snart to måneder, og senest ved
billedopslag i forretninger i den by, hvor jeg bor nærmest ved. Og en
dame har ringet i dag, og spurgt om katten er en DRENG ?? For så er
det nok hendes søsters kat, som blev væk i starten af december 2003
(hvilket passer med findetidspunkt).

Katten er sorttotie med hvidt (efter udsagn fra kattekendere her på
siden). Og efter udsagn kan sådan en kun være en pige.

Nå, men jeg ringede til min "lokale" dyrlæge og spurgte til råds, og hun
er så ven-lig, at hun vil kigge på Circeline een gang til for at se
ORDENTLIGT efter, om C. er en dreng eller en pige.

Måske - kun måske - har vi fundet Circelines rigtige "far og mor", og
hvis det er sandt, hvad der viser sig ved nærmere telefonsamtale i aften
med den påståede ejerinde, så kan det være, at Circeline-Drengen
flytter til Jylland, hvor hen-des/hans ejerinde er flyttet til her ved
nytårstid fra den by, hvor jeg bor nær ved.

Det bliver spændende at finde ud af. Kan jo også være, at oprindelig
ejer TROE-DE, at det var en dreng, og at det så ER en pige. Nu må vi se,
hvad der sker.

Det kunne jo være en god og glad og dejlig historie, om Circeline og jeg
har "fun-det" hendes rigtige "forældre".

I skal nok høre nærmere her på siderne, alle i søde og hjælpsomme
kattemenne-sker her på siderne.

Bør man iøvrigt spørge Circeline, hvad hun selv HELST vil ?? :D

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mr bob

Dato : 26-01-04 17:21

"Helle Larsen" <besse.helleKATTE@BAKKEget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kattemenne-sker her på siderne.
>
> Bør man iøvrigt spørge Circeline, hvad hun selv HELST vil ?? :D

Hehe, min lillesøster hedder Cirkeline, og jeg sidder her og får en mærkelig
rumlen i maven når "din" circeline måske skal tilbage! Det er jo både
godt og ondt!

Fra : Helle Larsen

Dato : 26-01-04 17:40

> [...]
> rumlen i maven når "din" circeline måske skal tilbage! Det er jo både

Ja, Mr bob, det er lidt underligt at tænke på. En er jo kommet til at
holde af det bette (småfede) pus.

Jeg HAR iøvrigt været hos dyrlægen. Den er god nok. På sin vis.
Circeline ER en pigemis.