Spørgsmål vdr. farve .
Fra : Doris

Dato : 26-01-04 10:48

Min Tortiepige fik i september 5 killinger med Røde Svend, der kom 2 tortie
hunner, to røde hunner og en sort han med hvidt på halsen, brystet og
poterne. Jeg spørger for jeg kan ikke forstå at der kan komme en mis med så
klare farver imellem kuldet. Var lige ved at tro det var min gamle Ole der
var blevet genfødt "lol" tosset ikke ;)

--
Doris Skelmose.

Fra : Dan Mortensen

Dato : 26-01-04 11:27

Doris wrote:
> [...]
> komme en mis med så klare farver imellem kuldet. Var lige ved at tro
> det var min gamle Ole der var blevet genfødt "lol" tosset ikke ;)

Ud af den kombiation "kan" der komme:

Sort el. Rød (Han)
Rød el. Tortie (Hun)

Evt. med Blå og creme farver og med og uden hvidt.

/DM