Workshoppen og Skandiabanken
Fra : Lars Kristian Sørens~

Dato : 26-01-04 01:07

Jeg kunne desværre ikke nå MacBrugers Workshop, selvom jeg egentlig
havde planlagt det. Det var ærgerligt, især fordi jeg faktisk er kunde i
Skandiabanken og godt kunne tænke mig at vide, hvor Mac-dedikerede de
egentlig er.

Generelt kører Skandiabanken fint til Mac, men der er nogle småfejl, som
er lidt irriterende. Det er f.eks. i forbindelse med oprettelse af faste
betalinger, brug af ÆØÅ i visse situationer osv. Havde de nogle
kommentarer til det, og hvad præsenterede de i det hele taget?

Lars Kr. Sørensen
musiker og musikpædagog

Fra : Morten Lind

Dato : 26-01-04 11:53

Lars Kristian Sørensen <lars@NOSPAMlarsonline.dk> wrote:

> [...]
> betalinger, brug af ÆØÅ i visse situationer osv. Havde de nogle
> kommentarer til det, og hvad præsenterede de i det hele taget?

Lars - spørg Søren......Gyring......fornavn@efternavn.com
Han har styr på det med den bank.....
M.

Fra : Lars Kristian Sørens~

Dato : 26-01-04 13:09

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Lars - spørg Søren......Gyring......fornavn@efternavn.com
> Han har styr på det med den bank.....

Gad vidst om han kunne overtales til at svare her? Måske det også kunne
interessere andre...

Lars Kr. Sørensen
musiker og musikpædagog

Fra : Morten Lind

Dato : 26-01-04 15:02

Lars Kristian Sørensen <lars@NOSPAMlarsonline.dk> wrote:

> Gad vidst om han kunne overtales til at svare her? Måske det også kunne
> interessere andre...

Hæ....be´r ham om det....
M.