to instanser af Agent kørende på samme ti~
Fra : Jakob

Dato : 25-01-04 22:36

Hej!

Efter at have brugt noget tid på at sætte mig ind i Agent som
newsreader, så tænkte jeg at den vel også burde kunne fungere som
alm. e-mail program også. Er der nogen der har erfaringer med
det? Det indebærer jo så at man skal kunne køre den med to
forskellige opsætninger, men hvordan gør man det?? Iøvrigt så
_skal_ man åbenbart definere en news server, men det har jeg jo
ikke brug for i forbindelse med den opsætning der skal bruges til
min private e-mail...Er Agent overhovedet tænkt som et e-mail
program?

--
Hilsen Jakob

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-01-04 23:27

Jakob <jtonospam@portalen.no> posting:

----Klip Agent til e-post---
>Er der nogen der har erfaringer med det?

Ja. Virker ganske fint. Folk er jo forskellige, men det virker så
fint for mig, at jeg hellere ville lave "fusk" med Agenten for at
kunne tilgå min post-konto, da udbyder skiftede over til SSL ved
login, hvilket Agent ikke selv kunne klare.

>Det indebærer jo så at man skal kunne køre den med to
>forskellige opsætninger, men hvordan gør man det?? Iøvrigt så

Ja, hvis man ikke vil anvende samme e-postadr. begge steder, hvilket
bestemt er tilrådeligt.

>_skal_ man åbenbart definere en news server, men det har jeg jo
>ikke brug for i forbindelse med den opsætning der skal bruges til

Kan ikke huske, om man /skal/, men jeg kan se, at jeg også har gjort
det i min opsætning. Bare angiv en (eller et eller andet) og undlad
at hente grupper ned derfra. På den måde har du kun (e-post)mapperne
liggende under delvinduet "groupes".

>min private e-mail...Er Agent overhovedet tænkt som et e-mail
>program?

Ja, men nok ikke på den måde, at man har to forskellige adresser til
hhv. usenet og privat.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.