Erfaring med Forte Inc som news-provider?
Fra : Henning

Dato : 25-01-04 18:33

Jeg har pt. abonnement hos www.usenetserver.com, men er ved at være
træt af deres svingende hastigheder - jeg har en 2Mbit, og vil gene
udnytte den fuldt ud!
Jeg kan se at https://www.forteinc.com/apn/subscribe.php tilbyder
ubegrænset brug for $14,75 pr. måned, rimelig pris! Men er der
erfaringer med deres hastigheder og retention?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 25-01-04 18:51

Således skrev Henning <newsmail@mailme.invalid> i
dk.edb.internet.software.mail+news Sun, 25 Jan 2004 18:33:29 +0100:

>Jeg kan se at https://www.forteinc.com/apn/subscribe.php tilbyder
>ubegrænset brug for $14,75 pr. måned, rimelig pris! Men er der
>erfaringer med deres hastigheder og retention?

knud@bob$ host news40.forteinc.com
news40.forteinc.com is an alias for news3.usenetserver.com.
news3.usenetserver.com has address 63.223.5.96

Med mindre prisen er meget bedre, så ville jeg nok beholde det gamle
abbonnement.

Vælger du en af de begrænsede pakker, kommer det fra Supernews, men
der kan jeg dig ikke hjælpe med info.

Knud
--
Np: Tomati - Calima

Fra : Henning

Dato : 25-01-04 21:00

On Sun, 25 Jan 2004 18:50:52 +0100, Knud Winckelmann <knud@fabel.dk>
wrote:

> [...]
>news3.usenetserver.com has address 63.223.5.96
>
>Med mindre prisen er meget bedre, så ville jeg nok beholde det gamle

He, det kan jeg godt se. Prisen er stort set den samme, vist en
forskel på 24cent

Henning
hsb@(fjernes)image.dk