Musefanger
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 25-01-04 16:20

Jeg har til min store skræk opdaget at jeg har mus i mit rum under trappen.
Selv mit vaskepulver har den været i. Og kaninens hø (må jeg give det til
kaninen, tænker mere på sygdomme den bette mus muligvis kan have).
Ha ha, tænkte jeg så, jeg sender Cheeta ind og fanger den for hun er en
lille jæger der er helt pjattet med pelsmus (legetøj). Men hvad gør katten,
lægger sig til at sove. Hm. Det er ikke den store musefanger man har i
hende. Når mor skal have hjælp må man hellere sove.

Linda

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 25-01-04 20:00

> Linda Hedegaard Jensen skrev:
> Jeg har til min store skræk opdaget at jeg har mus i mit rum under trappen.
> Selv mit vaskepulver har den været i.
Det er en renlig mus du har
Og kaninens hø (må jeg give det til
> kaninen, tænker mere på sygdomme den bette mus muligvis kan have).
Jeg tror ikke du behøver være så bange, vi har haft besøg af både mus og
rotter ude ved vores kaniner og de er ikke blevet syge (endnu 7-9-13 )
> [...]
> lægger sig til at sove. Hm. Det er ikke den store musefanger man har i
Sidste gang vi så en mus her i huset kaldte jeg omgående på Tarzan og
Furby så de kunne fange den, efter at de tre ( musen og to katte ) havde
været lukket ude i køkknet i 1½ time gik jeg der ud og hvad så jeg ???
Musen sad forpjusket ude i et hjørne, Tarzan sad ved siden af den og
fnøs (!!!!) ad den, musen ville muligvis være død af grin hvis jeg ikke
selv havde fanget den og smidt den ud i haven !!! De plejer ellers at
være dygtige musefangere begge to men jeg ved ikke hvad der gik galt den
dag.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 25-01-04 20:59

"Hrönn Samsonardóttir" <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selv havde fanget den og smidt den ud i haven !!! De plejer ellers at
> være dygtige musefangere begge to men jeg ved ikke hvad der gik galt den

Den har mu(s)ligvis haft nogle enorme hugtænder som den gemte da den så dig

Linda

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 25-01-04 21:28

> Den har mu(s)ligvis haft nogle enorme hugtænder som den gemte da den så dig
>

> Linda
Det kan godt være Tarzan har lige genopdaget sin pivemus der ellers
har fået lov til at ligge og samle støv det sidste ½ år, nu fiser han
rundt med den og ser farlig ud..........

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 26-01-04 00:18

> [...]
> selv havde fanget den og smidt den ud i haven !!! De plejer ellers at
> være dygtige musefangere begge to men jeg ved ikke hvad der gik galt den

*LOL* sikke en historie.

MVH Camilla.