Erfaring med Club-3D ATI Radeon 7000
Fra : JSB

Dato : 25-01-04 11:21

Jeg overvejer at købe et grafikkort med DVI til en PC, der hverken skal køre
film eller video men blot levere et lysstærkt og kontrastfyldt 2D-billede.

Kan et Club-3D ATI Radeon 7000, 64 MB, anbefales af nogen? I fald ikke,
hvilket kan I så anbefale til ca. kr. 1000,-?

VH
Jesper

Fra : Brian Lund

Dato : 27-01-04 03:50

> [...]
>
> Kan et Club-3D ATI Radeon 7000, 64 MB, anbefales af nogen? I fald ikke,
> hvilket kan I så anbefale til ca. kr. 1000,-?

Jeg har både haft Radeon 7000, 7500 og senest 7500, billedet er ganske fint,
jeg kan dog desværre ikke udtale mig om kvaliteten på en TFT skærm da jeg
kører CRT...

Men jeg kan bevidne at TV-out i S-video er det bedste på (7500 og 8500
serierne) som jeg nogensinde har set, mit 7000 var der ikke TV-out på, og
mit nuværende TV kan ikke tage S-video ind så det ved jeg ikke noget om :)

Jeg håber dog ikke du har tænkt dig at betale noget i omegnen af 1000 kr for
et Radeon 7000... Jeg har netop for et par måneder siden solgt mit Radeon
7500 for 150 kr...

Brian

Fra : JSB

Dato : 27-01-04 09:28

Nej, jeg ved godt det ikke koster kr. 1000,- Det var mere hvis nogen kunne
anbefale et andet kort op til denne pris.
Jeg har i øvrigt besluttet mig. Valget blev et Club 3D Radeon 7000, 64 MB
til ca. kr. 250,-

VH
Jesper