her er lidt musikkalske katte
Fra : Allan

Dato : 25-01-04 10:59

Hej her er lidt flere musikkalske rockkatte

http://www.eyeenvision.com/litterbox/markedterritory.html

Men husk at skrue lidt ned hvis jeres katte bliver bange.

Mvh Allan

Fra : Broxgaard

Dato : 25-01-04 11:13

*GG* det var godt nok en ret sur kat :)

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 25-01-04 16:04

> [...]
>
> http://www.eyeenvision.com/litterbox/markedterritory.html
>
> Men husk at skrue lidt ned hvis jeres katte bliver bange.

*LOL* Jeg vidste ikke at Neo, havde indspillet et nr.

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Allan

Dato : 25-01-04 18:42

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse

> *LOL* Jeg vidste ikke at Neo, havde indspillet et nr.
>
> Joan
> www.haarbolden.dk

Hej Joan.
Jeg håber da ikke at Neo render rundt og siger sådan til dagligt.

Men jeg så lige på din hjemmeside, Og det kunne da nok være Neo.

Mvh Allan

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 25-01-04 19:24

> Hej Joan.
> Jeg håber da ikke at Neo render rundt og siger sådan til dagligt.
>
> Men jeg så lige på din hjemmeside, Og det kunne da nok være Neo.
>
> Mvh Allan

Hej Allan

Neo siger sådan, når han leger drengelege med farmand *G*
Men Neo er lige så god, som dagen er lang *S* Man skal jo lyde farlig ikk

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Allan

Dato : 25-01-04 20:41

> [...]
>
> http://www.eyeenvision.com/litterbox/markedterritory.html
>
> Men husk at skrue lidt ned hvis jeres katte bliver bange.

Nå der er åbenbart meget mere fin musik på siden

Ja i slukker selv når det er nok. Men jeg kan lide det

Lidt inspiratation fra Laurie Anderson / Captaien Bifhard mf.

Ellers er hamsteren snublet oppe i trædemøllen da de lavede dette nummer.

http://www.eyeenvision.com/litterbox/ontheprowl.html

Og undskyld Allan